Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید شد؛ نیمار غایب بزرگ پی‌اس‌جی در بازی برابر بارسا

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن تایید کرد که ستاره برازیلی این تیم در بازی برگشت برابر بارسلونا به میدان نمی‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش و در جریان دیدار پاری‌سن‌جرمن برابر کان بود که نیمار دچار یک مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
تلاش شدید نیمار برای رسیدن به بازی برابر بارسا

او که در هفته گذشته به تمرینات افرادی تیم برگشته بود، انتظار می‌رفت که در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یاران سابق خود به میدان برود، اما باشگاه پاریسی لحظات پیش تایید کرد که روند بهبودی او کامل نشده است و از همین‌رو نمی‌تواند پی‌اس‌جی را در این بازی همراهی کند.

دیدار رفت این مسابقه با عملکرد فوق‌العاده شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه بود و آن ها با نتیجه 4-1 بارسلونا را در نوکمپ شکست دادند تا بخش زیادی از راه صعود را طی کرده باشند.

پاری‌سن‌‌جرمن که در بازی رفت با هت‌تریک کیلیان امباپه و گلزنی مویزه کین با نتیجه 4 بر یک بارسلونا را در نوکمپ شکست داد، از ساعت 12:30 چهارشنبه شب به وقت افغانستات در پارک‌دوپرنس پذیرای کاتالان‌ها خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала