Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین ضربه لاپورتا به رئال مادرید؛ رییس جدید با نماینده «داوید آلابا» دیدار کرد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
رییس جدید باشگاه بارسلونا خیلی زود کار رسمی خود را آغاز کرد و به دنبال تقویت تیم است.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا با اقتدار به پیروزی دست پیدا کرد تا رییس جدید آبی‌اناری‌ها شود.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
احتمال حضور «داوید آلابا» در پی‌اس‌جی قوت گرفت

لاپورتا به دنبال تقویت تیم برای فصل بعد است و از همین اکنون اقدام کرده است. روزنامه اسپانیایی «آ.آس» در این باره نوشت که لاپورتا بلافاصله بعد از انتخاب به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه های داوید آلابا نشستی را برگزارکرده است تا انها را متقاعد به پیوستن این به بازیکن به تیم کنند.

لاپورتا می داند که جذب آلابا آسان نیست چرا که تیم هایی نظیر منچسترسیتی و بارسلونا به دنبال جذب او هستند و از سویی این بازیکن مبلغ بالایی را به عنوان پاداش انتقال می خواهد. اما فرمول هایی برای جلب رضایت این بازیکن وجود دارد.

به طور مثال بارسا می خواهد با فروش کوتینیو و گریزمان بخشی از حجم دستمزدها در باشگاه را کم کند که این دستمزد می تواند به آلابا برسد. بازیکن اتریشی با اتمام قراردادش با بایرن مونیخ در تابستان به بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

جدایی آلابا از بایرن مونیخ قطعی است. او مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است و بارسلونا هم مشتری او است. پیش از این رسانه های آلمانی نوشتند که کار این بازیکن با رئال مادرید تمام شده است اما ظاهرا اینگونه نیست. آلابا توان بازی کردن در چند پست را دارد و پیوستن او به آبی اناری ها کمک زیادی به این تیم خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала