Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موریبا پنجمین گل‌زن جوان بارسا + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
موریبا بازیکن شگفت انگیز بارسلونا اولین گل خیره کننده خود برای این تیم را به ثمر رساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ایلایکس موریبا هافبک 18 ساله بارسلونا ماشین گل‌زنی خود  برای این باشگاه را روشن کرد و اعتراف نمود که هرگز اولین گل‌اش برای کاتالان‌ها را فراموش نخواهد کرد.

این نوجوان آینده‌دار که در حال حاضر یک بند خرید 100 میلیون یورویی (86 میلیون پوند) دارد و در هفته‌های اخیر توسط رونالد کومان به تیم اول را یافته، دیشب روی همکاری لیونل مسی دومین گل بارسا را از لبه محوطه جریمه به ثمر رساند.

این هافبک قدرتمندِ راست پا که به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم مقابل اوساسونا به میدان رفت، گفت: "من دوست دارم شوت بزنم. نمی‌دانم چگونه توانستم توپ را به سمت چپ خود بازگردانم اما خدا را شکر که وارد گل شد. هیچ وقت این لحظه را فراموش نمی‌کنم."

ایلایکس یکی از دو بازیکن جوان بارسا است که در نیم فصل گذشته ظهور کرد. سال قبل، آنسو فاتی اولین گل خود را برای این تیم در مقابل اوساسونا به ثمر رساند.

با برگزاری انتخابات ریاست بارسا در روز یکشنبه، اعتبار کومان مربی بارسا مرتباً افزایش می‌یابد.

این تیم اکنون در هشت بازی اخیر خارج از خانه خود پیروز شده و در چهار مسابقه اخیر خود کلین شیت کرده است. تصمیم او برای استفاده از سه مدافع نتیجه خوبی داده و مدعیان جوان او ایمانی را که به آنها قائل است توجیه می‌کنند.

اگر اتلتیکو امشب مقابل رئال مادرید شکست بخورد، فاصله در بالای جدول فقط دو امتیاز خواهد بود و فقط یک بازی در اختیار صدرنشین لالیگا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала