Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر‌ در‌ تسخیر شیاطین سرخ؛ اوله پپ را پس از 21بازی متوقف کرد

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник команды "Манчестер Юнайтед" Фред бьет по воротам на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Полузащитник команды Манчестер Юнайтед Фред бьет по воротам на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
دربی شهر منچستر میان دو تیم من‌سیتی و من‌یونایتد با برتری دو گله شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ در بیست‌وهفتمین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد در مصاف با هم وارد مستطیل سبز شدند که در نهایت شاگردان سولسشیر با برتری 2-0 و به دست آوردن سه امتیاز کامل بازی، ورزشگاه خانگی سیتی را ترک کردند.

در این بازی که همه راه‌ها به روی شاگردان پپ بسته شده بود، من‌یونایتد با نمایش درخشان روند پیروزی‌های میزبان را پایان داد و خود را دوباره به رده دوم جدول رساند.

برونو فرناندز ابتدا در دقیقه دوم بازی از روی نقطه پنالتی اولین شوک را به سیتی داد و نتیجه کار را 1-0 ساخت و این نتیجه تا پایان نیمه اول ادامه یافت.

دین هندرسون دروازه‌بان من‌یونایتد در دقیقه 50 بازی خیلی سریع ضربه دروازه را آغاز کرد و لوک شاو تا محوطه جریمه حریف پیش رفت و به راشفورد پاس داد، ستاره جوان نیز دوباره به شاو پاس داد و او هم با پای چپ از میان پاهای سه مدافع، توپ را در گوشه راست دروازه جای داد تا حساب کار 2-0 شود و تیم یونایتد در آستانه برتری شیرین قرار بگیرد.

با آنکه سیتی و یونایتد بارها تا امر گل‌زنی روی دروازه هم‌دیگر پیش رفتند اما در مهم‌ترین لحظات (در دقیقه 68) آنتونی مارسیا در نزدیک دروازه‌ در فرصت تک به تک با ادرسون صاحب توپ شد ولی ضربه او را دروازه‌بان برزیلی گرفت که سپس مدافع سیتی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 71 بازی نیز فرصتی برای سیتیزن‌ها به دست آمد که آنرا نتوانستند به گل بدل کنند.

تا پایان 90 دقیقه دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی سرانجام 2-0 به سود شیاطین سرخ پایان یافت و با این برتری تیم سولسشیر 54 امتیازی شد و رده دوم را در اختیار گرفت در حالی‌که سیتی با 65 امتیاز همچنان در صدر جدول تکیه زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала