بهترین غذا های کاهش دهنده وزن

© Fotolia / Kreusبهترین غذا های کاهش دهنده وزن
بهترین غذا های کاهش دهنده وزن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
یک متخصص داخلی و تغذیه از روسیه لیست برترین غذاهای کاهش دهنده وزن را معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اکاترینا بورلیایوا، متخصص داخلی و تغذیه روسی در مصاحبه که با روزنامه روسیسکایا گازتا داشت، لیست برترین غذاهای کاهش دهنده وزن را معرفی کرد و از غذاهای نام برد که در واقع به کاهش وزن کمک می‌کنند.

این داکتر روسی در این لیست سبزیجات که حداقل کالری دارد، مانند کدو، بادنجان سیاه، بادرنگ، بادنجان رومی شامل ساخته است. به گفته وی، این محصولات بیشتر از آب و فیبر خوراکی تشکیل شده اند که به سرعت احساس سیری ایجاد می‌کنند. و این محصولات همچنان شامل سبزی‌ها است.

خانم بورلیایوا خاطرنشان کرد: «در واقع تمام غذاهایی که محصولات کاهش دهنده وزن به حساب می‌آیند کمک چندانی نمی‌کنند و هرگز نباید به کمک آنها امیدوار باشید».

این متخصص تغذیه توضیح داد که بسیاری از افراد، به‌دلیل اطلاعات نادرست، منحصراً به «محصولات کاهش دهنده وزن» روی می‌آورند که این امر بر سلامتی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. وی کسانی که مایل به رژیم گرفتن هستند تشویق کرد تا تعادل پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها را در رژیم حفظ کنند.

به عنوان مثال، بورلیایوا سمارق و گریپ‌فروت که کم کالری و احساس سیری را ایجاد می‌کند، اشاره کرد. به گفته وی، این بدان معنا نیست که آنها مستقیماً به کاهش وزن کمک می‌کنند. این محصول برای یک رژیم غذایی مناسب مفید خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала