Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه‌ی 40 سالگی؛ زلاتان به تیم ملی سویدن برمی‌گردد؟

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
عضو شوید
خبر اینکه قرار است زلاتان ایبراهیموویچ که به تیم ملی کشورش برگردد، در فوتبال سویدن مثل بمب در حال انفجار است.

به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه نشریه سویدنی "فوتبول دیرکت" گزارش داده است که مهاجم میلان برای سه بازی بعدی تیم ملی سویدن در لیست یان آندرسون حضور خواهد داشت.

 تیم ملی سویدن باید در  بازیهای راهیابی به جام جهانی پنجم حمل به مصاف گرجستان برود و هشتم حمل مقابل کوزوو قرار بگیرد و در روز یازدهم حمل بازی دوستانه ای با استونی داشته باشد.

ایبراهیموویچ در سن 39 سالگی در میلان جوانی دوباره خود را تجربه می کند. مهاجم سویدنی امسال در لیگ ایتالیا در 14 بازی 14 گل زده و مجموعا در 21 بازی رسمی شانزده گل به ثمر رسانده است. آمادگی وی باعث شده تا پس از مدتها به تیم ملی کشورش برگردد و احتمال حضورش در یورو نیز بسیار زیاد است.

از پاییز گذشته شایعاتی در مورد بازگشت ایبراهیموویچ به تیم ملی سویدن مطرح شده بود و آندرسون سرمربی این تیم گفته بود:" اگر زلاتان درها را به روی بازگشتش باز کند، با هم صحبت خواهیم کرد. طبیعتا همه این اتفاقات بین خودمان مطرح خواهد شد."

زلاتان از تابستان 2016 از تیم ملی سویدن کنار رفته است و آخرین حضورش در تیم ملی کشورش به 22 ژوئن 2016 و شکست در مقابل بلژیک در یورو برمی گردد. ایبرا در تیم ملی کشورش در 110 بازی 61 گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала