Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس: وقتی از اوزیل انتقاد کردم، مرا به حمایت از «نازی‌ها» متهم کردند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس بازیکن تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany - Sweden
تونی کروس بازیکن تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany - Sweden - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید، در گفت‌وگو با والتر اشتاین مایر مدعی شد که او به دلیل داشتن چشم‌های آبی به حمایت از نازی‌ها متهم شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا کلیپ جالبی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در این کلیپ، فحاشی و پیام های توهین آمیزی که به برخی بازیکنان فوتبال فرستاده شده اشاره می شود و به نوعی در زمینه مبارزه با توهین و فحاشی سایبری، فرهنگ سازی می شود.

توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
واکنش تونی کروس به احتمال جذب امباپه و هالند

تونی کروس هافبک رئال مادرید هم بخشی از این کلیپ است که یکی از توئیت های توهین آمیز به وی خوانده می شود:"امیدوارم که در جهنم بمیری"!

ستاره رئال مادرید امروز در این مورد با فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهوری فدرال آلمان در گفت‌وگوی زنده انستاگرام، به بحث پرداخت و مدعی شد که جنجالی‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و اتهاماتی از جمله حمایت از نازی‌ها به او زده شده است.

او در این مورد گفت:" پس از جام جهانی 2018 گفتم که از نحوه جدایی اوزیل از تیم ملی آلمان خوشم نیامد و در آن زمان خیلی ها برچسب «نازی بودن» را به من زدند. بلوند بودم و چشمان آبی داشتم و به همین خاطر از نظر خیلی ها نازی بودم. برایم خیلی سخت بود که با این شرایط کنار بیایم. در حال حاضر هر فردی می‌تواند پشت یک اکانت جعلی پنهان شود و بدون هیچ مانعی به دیگران توهین کند. احتمالا تو (اشتاین مایر) نیز چنین چیزی را تجربه کرده ای چرا که سیاستمداران هم مصؤن نیستند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала