Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: شایسته پیروزی مقابل لیورپول بودیم

© REUTERS / ERIC GAILLARDFILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
 سرمربی چلسی از پیروزی تیمش در دیدار حساس مقابل لیورپول ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در خانه لیورپول به برتری یک بر صفر دست یافت تا در رده چهارم جدول رده‌بندی جای بگیرد. لیورپول هم به رتبه هفتم سقوط کرد تا مدافع عنوان قهرمانی بختی برای دفاع از عنوان خود نداشته باشد.

تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
لیورپول 0 – چلسی 1؛ جدال مربیان آلمانی را توخل برد
پس از پایان این بازی توماس توخل در مورد برتری شاگردانش در خانه لیورپول اظهار کرد:«لحظات بسیار خوبی با توپ داشتیم، لحظاتی داشتیم که باید رنج می‌بردیم اما هرگز نگرش دفاع را از دست ندادیم. نظم، نگرش  میل و شهامت دفاع در جلو را حفظ کردیم. عملکردی بزرگ و نتیجه آن، کسب پیروزی شایسته است».
سرمربی آلمانی آبی‌های لندن در ادامه گفت:«وقتی در آنفیلد بازی می‌کنید، نمی‌توانید بیش از حد فکر کنید، دیگر وقت تفکر ندارید بنابراین به بازیکنان گفتم به بهترین عملکرد شما نیاز دارم اما به هیچ چیز اضافی یا فوق‌العاده خاصی احتیاج ندارم. کارهایی که برابر لیورپول انجام دادیم،  باید در تمامی بازی‌ها انجام دهیم. بازیکنان باید در بالاترین سطح با موقعیت و پاس و مسافت‌هایی که توپ را در اختیار داشته باشند با حریفان بازی کنند».
توخل در پایان اظهار داشت:«باید شجاع باشیم اگر می‌خواهیم از فشار فرار کنیم و این کار را عالی انجام دادیم. این عملکرد تیمی بسیار خوبی بود و من کاملاً خوشحالم زیرا یک پیروزی شایسته کسب کردیم. می‌دانستیم که وقتی به اینجا رسیدیم، باید در همه شرایط بازی برتر باشیم. حریفان سؤالات زیادی از شما می‌پرسند و شما باید پاسخ‌ها را داشته باشید».

با این نتیجه چلسی از 27 بازی صاحب 47 امتیاز شد و به رتبه چهارم صعود کرد و لیورپول نیز با 43 امتیاز پیشین از 27 بازی با یک پله سقوط در رتبه هفتم جای گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала