Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نراتزوری در دو راهی؛ یا 43 میلیون به یونایتد بدهد یا بازیکن دلخواه

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
اینترمیلان "هزینه روملو لوکاکو به منچستر یونایتد را نادیده می‌گیرد و اکنون باید 43 میلیون پوند به طور همزمان پرداخت نماید یا بازیکنی را که یونایتد می‌خواهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اینترمیلان که از نظر مالی دچار مشکل شده، باید مبلغ باقیمانده انتقال روملو لوکاکو را به منچستریونایتد پرداخت نماید، این رقم که 43 میلیون پوند می‌باشد باید به طور هم زمان پرداخت شود، یا که اسنتر درخواست یونایتد برای جذب لاوتارو مارتینز یا میلان اسکرینیار را به عنوان "غرامت" بپذیرد.

گفته می‌شود نراتزوری

پرداخت پاداش 4.32 میلیون پوندی را که در قرارداد اصلی مهاجم مربوط به سال 2019 بود زمانی که او با 75 میلیون پوند به این باشگاه پیوست، از دست داده است.

اینتر هنوز 43 میلیون پوند از این انتقال به یونایتد بدهکار است و رسانه ایتالیایی کوریره دلو ادعا می‌کند که توافق‌نامه بین دو باشگاه با یک بند منعقد شده که در صورت عدم موفقیت در پرداخت یک قسمت، آنها باید هزینه فوق العاده را پرداخت کنند.

گفته می‌شود شیاطین سرخ مارتینز یا اشکیرنیار را به عنوان غرامت برای پرداخت از دست رفته درخواست کرده‌اند.

مارتینز یکی از بازیکنان با ارزش اینتر است که در این فصل 17 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است. مدافع میانی اشکرینیار به باشگاه کمک کرده تا در سری آ هشت کلین شیت داشته باشد.

چندین باشگاه در اروپا در طی همه‌گیری کوید-19 ضربه مالی قابل توجهی دیده‌اند. گزارش از دست رفته پرداخت هزینه لوکاکو به دنبال اخباری مبنی بر توقف فعالیت مالکیت اینتر "گروه سونینگ" در باشگاه‌های فوتبال چین به دلیل خطر اقتصادی است.

در اطلاعیه‌ای از طرف این شرکت آمده که تمام باشگاه‌های ثابت خود از جمله قهرمان جام سوپرلیگ چین جیانگ سو اف‌سی"فعالیت خود را متوقف می‌کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала