ترس و وحشت آمریکایی ها از تانک "هیولای" روسیه

CC BY-SA 4.0 / Vitaly V. Kuzmin / Т-90МС / Т-90СМ (T-90MS / T-90SM) (cropped photo)ترس و وحشت آمریکا از تانک "هیولای" روسیه
ترس و وحشت آمریکا از تانک هیولای روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
یک نشریه‌ی آمریکایی ضمن تمجید از تانک T-90M روسیه، آنرا "هیولای" عنوان کرد که با گذشت هر روز ترسناک‌تر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آمریکایی  The National Interestدر مقاله‌ی‎ تانک  T-90M  روسیه را "هیولا" خواند.

 نویسنده  این مقاله، روزنامه نگار مارک اپیسکوپوس، خاطر نشان ساخته،T-90M  یک گزینه پیشرفته تانک T-90 است که نوآوری های زیادی در طراحی آن ایجاد شده است. بنابراین، برجک تانک به طور قابل توجهی مدرنیزه شده، سیستم کنترل آتش  "Relikt" ERA ، توپ پیشرفته و یک موتور قدرتمندتر در آن جاسازی شده است.

طیاره بدون پیلوت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2019
" وحشت آسمانی": سلاح جدید روسیه +ویدیو

نویسنده The National Interest در ادامه می‌گوید، T-90M به طور قابل توجهی سریعتر، کشنده تر و قابل اعتمادتر از تانک های قبلی روسیه عمل می‌کند.

نویسنده در ادامه یادآور می‌شود که ارتش روسیه قصد دارد گزینه تانک  T-90M را  تا اواسط این دهه (2020)جایگزین تانک های T-90 و T-90A خود کند.

به گفته روزنامه نگار، نوسازی تانک های T-90 در پس زمینه پروژه جاه طلبانه تانک  T-14 آرماتا در حال انجام است.

گفتنی است، تانک T-90M  توسط دفتر طراحی مهندسی  ترانسپورتی "اورال" ساخته شده است. به گفته طراحان، این  تانک، پیشرفته ترین وسیله نقلیه خانواده T-90 است که بیشترین مطابقت با اقدامات را در شرایط نبرد مدرن دارا است.

در مورد تغییراتی که این تانک در مقایسه با دیگر تانک های پیش از خود دارد باید پیش از هر چیز به ماژول برجک جدید آن اشاره کرد که در ترکیب با مجموعه سلاح های قدرتمند خود و یک سیستم کنترل آتش اتوماتیک، به یک ماشین جنگی بی رقیب تبدیل شده است که از قدرت آتش بی نظیری بهره می برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала