Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت احتمالی نیمار در بازی برگشت برابر بارسلونا

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
نیمار احتمالا بازهم بزرگترین غایب جدال پاری‌سن‌جرمن و بارسلونا خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی «لو پاریزین» مدعی شده که ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن دیدار برگشت برابر بارسلونا را از دست خواهد داد.

نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
ورزش
روحیه بالای نیمار برای رسیدن به جدال بارسا

نیمار  به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش ن را در دیدار رفت مقابل بارسلونا همراهی کند و با فعالیت هایی که طی بازی در توئیتر انجام داد، خودش را تا مرز محرومیت هم برد.

اما به نظر می رسد غیبت این بازیکن در دیدار برگشت به دلیل محرومیت نخواهد بود. این بازی 20 اسفند و در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار خواهد شد. ستاره برازیلی، دقیقا پیش از بازی رفت پاریسی‌ها مقابل بارسلونا دچار مصدومیت شد و این بازی را از دست داد.

کیلیان امباپه به جای او در این بازی جبران مافات کرده و با هتریکی که در نیوکمپ داشت، تقریبا می‌توان گفت که کار صعود پی اس جی به مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را یکسره کرد.

در همین حال، روز گذشته تصاویری از او منتشر شد که نشان می‌دهد تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده است. نیمار در واقع روز روز گذشته 0دوشنبه) در جلسه‌ی تمرینی باشگاه حضور پیدا کرد و او کلاه جالبی بر سر داشت که روی آن پاریس به صورت پراکنده و با حروف انگلیسی نوشته شده بود.

در هر صورت باید دید که عملکرد نیمار پس از مصدومیت و در ادامه به چه شکل خواهد بود. به خصوص اینکه او پس از ترک بارسلونا برای اولین بار است که با این باشگاه و لیونل مسی روبرو خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала