Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روند معجزه آسای پدری در ریکاوری از مصدومیت؛ هافبک جوان بارسا به بازی برابر سویا می‌رسد؟

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
مصدومیت پدری گونزالس بهبود یافته و احتمال دارد این بازیکن جوان در دیدار برابر سویا در دور برگشت نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری، برای دقایقی بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در آغاز هفته در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان، به مصاف سویا رفت و این تیم را با نتیجۀ 0-2 شکست داد و جایگاه خود را در رده دوم جدول لالیگا تثبیت کرد.

در جریان این دیدار پدری گونزالس، هافبک جوان و آینده‌دار بارسلونا مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد تا کاتالان‌ها شوک ببینند.

پس از این بازی رونالد کومان اعلام کرد که مصدومیت پدری جدی است و این بازیکن سه هفته قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

آزمایشات انجام شده به روز یکشنبه اما نشان داد که مصدومیت پدری زیاد جدی نیست و این بازیکن دچار کشیدگی عضله شده و با چند روز استراحت بهبود خواهد یافت.

امروز اما معجزه رخ داد و در کمال تعجب پدری در زمین تمرینی حضور یافت و این احتمال وجود دارد که بامداد پنجشنبه و در دیدار برابر سویا در دور برگشت نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری، برای دقایقی بازی کند.

بارسا که در دیدار رفت برابر سویا با نتیجه 0-2 شکست خورده است، در دیدار بازگشت نیاز به کامبک دارد و برای این کار به تمامی ستاره‌هایش نیاز خواهد داشت اما ممکن است کومان روی پدری ریسک نکند و به این بازیکن بخاطر مصدومیتش بازی ندهد.

پدری که در فصل جاری نقش به سزایی در ترکیب ثابت بارسلونا داشته است، تا اینجای فصل 37 بازی برای بلوگرانا انجام داده و درخشش بسیار خوبی نیز داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала