Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش چشم‌گیر آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس

© REUTERS / Lee SmithFILE PHOTO: Soccer Football - Premier League - Sheffield United v Brighton & Hove Albion - Bramall Lane, Sheffield, Britain - February 22, 2020
FILE PHOTO: Soccer Football - Premier League - Sheffield United v Brighton & Hove Albion - Bramall Lane, Sheffield, Britain - February 22, 2020   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
سازمان برگزاری لیگ برتر انگلیس، نتایج آخرین آزمایش‌های گرفته شده از بازیکنان، کادرفنی و کارکنان شاغل در این لیگ را اعلام کرد که کاهش چشم‌گیری در آن دیده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل و با شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در کشور انگلیس، آمار مبتلایان به این ویروس در بین بازیکنان، مربیان و دیگر دست‌اندرکاران لیگ برتر افزایش چشم‌گیری داشت و احتمال می‌رفت که این لیگ تعطیل شود.

اما این روزها و با توجه به رعایت پروتکل‌های صحی، آمار مبتلایان به ویروس کرونا، کاهش یافته و این موضوع را نتایج آخرین آزمایش‌های گرفته شده از بازیکنان، کادرفنی و کارکنان شاغل در این لیگ تایید می‌کند.

این لیگ که نتایج را امروز همگانی کرد، اعلام داشت که بین دوشنبه 22 فبروری و یکشنبه 27 فبروری، در مجموع 2،733 بازیکن و کارکنان باشگاه مورد آزمایش قرار گرفتند که در این میان تنها دو مورد مثبت بوده است.

سازمان لیگ هویت افراد مبتلأ شده به کووید 19 را مشخص نکرده اما بیان داشته که این افراد در شرایط خوب صحی قرار دارند و بزودی بهبود خواهند یافت.

این در حالی‌ست که قبل از این در هر دوره از آزمایش‌های گرفته شده، حداقل 40 الی 60 مورد مثبت می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала