Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی‌هایی که قهرمان لالیگا را معرفی می‌کند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
عضو شوید
اتلتیکو، بارسلونا و رئال مادرید به آخرین بازی‌های شان در این فصل نزدیک‌تر می‌شوند و این سه تیم اما هنوز هم باید در مسابقاتی به میدان بروند که مهم‌اند به خصوص این‌که هر سه تیم در تقابل با هم نیز قرار خواهند گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ جنگ بر سر جام قهرمانی فصل 2020/21 لالیگا داغ‌تر از قبل شده است. اتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید در حال حاضر در سه رده نخست جدول قرار دارند که تنها سه امتیاز فاصله‌ آنها می‌باشد.

به نظر می‌رسید یک هفته پیش بارسا از کسب عنوان قهرمانی فاصله گرفته اما پیروزی این شنبه تیم کومان مقابل سویا، کاتالان‌ها را دوباره وارد نبرد تنگاتنگ لالیگایی نمود که در کمتر از سه ماه آینده قهرمان آن مشخص خواهد شد.

تقویم بسیار شلوغ‌تر شده است. جدا از دیدارهای اتلتیکو و رئال مادرید؛ در روز یکشنبه اتلتی مقابل ویارئال در لا سرامیکا و رئال با سوسیه‌داد در آلفردودی‌استفانو روبرو می‌شوند و پس از آن نیز 13 بازی باقی مانده دیگر وجود دارد که تصمیم‌گیری همه چیز را انجام خواهد داد. اتلتیکو با یک بازی کمتر پس از 10 مارچ، در هجدهمین روز مسابقه به تعویق افتاده در خانه به مصاف اتلتیک می‌رود، و نیز در نیوکمپ با کاتالان‌ها و در خانه با سفیدپوشان به میدان خواهد رفت. مهمترین جدال‌های سه مدعی داغ‌ترین رقابت‌های سه ماه اخیر است. در این میان ال‌کلاسیکو در آلفردو دی استفانو و دربی مادرید در واندا متروپولیتانو دیدنی‌تر خواهد بود.

علاوه بر این، اتلتیکو و بارسا نیز چهار روز قبل از جدال نهایی لیگ، یکدیگر را در نیوکمپ می‌بینند که در آن مطمئناً می‌توان ماورایی‌ترین مسابقه را به تماشا نشست.

در این راه، اتلتیکو پس از جدال با بارسا باید با رقبای سرسختی مانند این یکشنبه روبرو شود. تیم‌هایی چون ختافه، آلاوز، سویا، بتیس، هوئسکا، اتلتیک بیلبائو، ایبار، الچه، بارسلونا، رئال سوسیه‌داد، اوساسونا و وایادولید رقبایی هستند که پیروزی برابر آنها برای قهرمانی تیم سیمئونه مهم‌ترین امر مدنظر است.

رئال مادرید به نوبه خود این هفته بازی سختی در خانه با رئال سوسیه‌داد دارد و سپس به واندا میتروپولیتانو خواهد رفت تا با اتلتی دیدار کند. تیم‌های الچه، سلتا، ایبار، بارسلونا، کادیز، بتیس، ختافه، اوساسونا، سویا، گرانادا، بیلبائو و ویارئال سنگ‌های دیگر رقبای سر راه تیم زیدان می‌باشند.

در سمت دیگر تیم رونالد کومان قرار دارد که با برتری برابر سویا کمی سرحال‌تر شده اما علاوه بر دیدار با اتلتیکو و رئال مادرید، این تیم نیز مقابل اوساسونا، هوئسکا، وایادولید، ختافه، ویارئال، گرانادا، والنسیا، لوانته، سلتا و ایبار روبرو خواهد شد که سرنوشت لالیگایی شان به این دیدارها بستگی دارد تا بدون اشتباه یکی پس از دیگری عبور کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала