Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به مسی

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
هر سه نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا، پیام‌های شان را در جریان کارزار انتخابات به مسی رسانده اند و خواهان ماندن این بازیکن اند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، تابستان گذشته خواهان جدایی از باشگاه بارسلونا بود، اما ماریا بارتومئو رییس سابق و هیئت مدیره‌اش که چندی قبل استعفأ دادند، مجوز جدایی این بازیکن را صادر نکردند و ستاره آرجانتینی مجبور شد در این باشگاه بماند.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
ورزش
مسی هنوز می‌تواند در بارسا بماند؟

قرارداد مسی تا پایان فصل با باشگاه بارسلونا اعتبار دارد و این بازیکن تا حالا مذاکراتش را برای تمدید قرارداد آغاز نکرده است.

نزدیکان مسی مدعی اند که او در پایان فصل در مورد آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت، اما رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند که او پس از انتخابات با رییس جدید برای تمدید قرارداد وارد مذاکره خواهد شد.

خوان لاپورتا، ویکتور فونت و  تونی فریکسا، سه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا اند که در انتخابات هفتم مارچ به رقابت‌ خواهند پرداخت و هر سه نامزد در گفت‌وگو‌های شان با رسانه‌ها و در جریان کارزار انتخاباتی، پیام‌های شان را به مسی رسانده اند و خواهان ماندن او هستند.

لاپورتا در گفت‌وگویی که با زبان اسپانیایی، نه کاتالونیایی صحبت می‌کرد تا لئو بفهمد، گفت:" سلام لئو، حالت چطوره؟ من به شما پیشنهادی می‌دهم که نمی‌توانید رد کنید، موفق باشید!".
تونی فریکسا به مسی گفت:" لئو بازیکنی است که من در فوتبال بیشتر از او لذت برده ام. هر اتفاقی ممکن است بیفتد، مسی متشکرم".
فونت نیز به این بازیکن پیامی داشته و گفته است:" لئو، به نظر می‌رسد که ما هرگز نمی‌توانیم قدردان آنچه که به ما داده‌ای ادأ کنیم. من اطمینان دارم که راه پیش روی ما طولانی خواهد بود".

این در حالی‌ست که مسی با توجه به وضعیت فعلی بارسلونا، هنوز خواهان جدایی است و در چندین گفت‌وگوی خود مدعی شده که در صورت ارائه پروژۀ بزرگ در بارسلونا خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала