Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قبل از سیتی، یونایتد به من علاقه داشت

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر گوندوغان
گوندوغان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
ایلکای گوندوغان هافبک میانی آلمانی باشگاه منچسترسیتی می‌گوید قبل از آمدن به تیم آبی شهر منچستر، پیشنهادی از تیم سرخ‌پوش این شهر داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، گوندوغان در مصاحبه جدیدش با منچستر ایونینگ نیوز از علاقه ای که منچستریونایتد نسبت به جذب او داشته، پرده برمی دارد. 

"علاقه منچستریونایتد به جذب من در گذشته؟ تا حدودی درست است. به نظرم حدود 3-2 سال پیش از پیوستنم به منچسترسیتی و دوران حضورم در دورتموند بود که یک سری صحبت ها صورت گرفتند. شینجی کاگاوا، یکی از هم تیمی های من به منچستریونایتد پیوست و شخصی به من گفت آنها (از طرف منچستریونایتد) آمدند و چند تا از بازی های من را قبل از خرید کاگاوا تماشا کردند. من هم توجه شان را جلب کردم اما هیچ وقت کار به مذاکرات پیشرفته نرسید چون باشگاه دورتموند به صورت کاملا شفاف اعلام کرد که قصد فروش مرا ندارد. همچنین آن زمان هنوز چند سال از قراردادم باقی مانده بود و نیازی نبود با کسی در این مورد حرفی زده شود. آخر سر هم بله این انتقال اتفاق نیافتاد. از اینکه به منچسترسیتی پیوستم خیلی خوشحالم و معتقدم پشت هر اتفاقی، دلیلی نهفته است. اگر می توانستم بخشی از دوران حرفه ایم را تغییر دهم، هیچ چیزی را تغییر نمی دادم. به جایی که در آن حضور دارم افتخار می کنم. ما در این شهر به امید همین رقابت ها زندگی می کنیم، برای منچستریونایتد به خاطر کارهایی که طی سال های اخیر انجام داده احترام زیادی قائلم. از همشهری بودن با آنها و بازی مقابل شان لذت می برم؛ فوتبال همین است! "

​ایلکای گوندوغان پنج سال پس از پیوستن به منچسترسیتی توانسته در این فصل به اوج برسد و بهترین بازیکن تیمش باشد. هافبک آلمانی تا اینجا 13 گل برای تیمش به ثمر رسانده و همراه با دیگر بازیکنان سیتیزن، برای کسب بیستمین پیروزی پیاپی باید مقابل وست هم قرار بگیرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала