سوریه به سازمان ملل: حملات امریکا را متوقف کنید

© Sputnik / Михаил Алаеддин /  مراجعه به بانک تصاویر سوریه به سازمان ملل: حملات امریکا را متوقف کنید
سوریه به سازمان ملل: حملات امریکا را متوقف کنید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2021
عضو شوید
سوریه از شورای امنیت خواسته است تا جلو حملات امریکا در خاک این کشور را فورا متوقف کند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه سوریه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست با مسئولیت پذیری، برای جلوگیری از حملات ایالات متحده به خاک سوریه و جلوگیری از تکرار آن بلافاصله اقدام کند.

حمایت بریتانیا از حمله هوایی امریکا در سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
حمایت بریتانیا از حمله هوایی امریکا در سوریه

نامه‌ای که وزارت خارجه سوریه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت فرستاده، آمده است اقدام واشنگتن در حمله به مواضعی در استان دیر الزور نزدیک مرز سوریه و عراق نقض مفاد قانون بین المللی و منشور سازمان ملل خوانده شده است.
در اعلامیه وزارت خارجه سوریه آمده است: "شورای امنیت مسئولیت های خود را در حفظ صلح و امنیت بین المللی به عهده بگیرد و سریعاً برای جلوگیری از ادامه تجاوزات و جنایات یک عضو دائمی علیه یک کشور دارای حاکمیت مستقل و یکی از اعضای موسس سازمان ملل متحد اقدام کند."
پیش از این پنتاگون اعلام کرد که در پاسخ به حملات اخیر به نیروهای امریکایی و ائتلاف بین المللی در عراق، در یک حمله هوایی برخی اهداف و زیرساخت های گروه های مورد حمایت ایران در شرق سوریه را هدف قرار داده است. به گزارش روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه در دفتر ریاست جمهوری امریکا، حملات هوایی این کشور در سوریه احتمالا چندین کشته بر جای گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала