Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو و آخرین فُرصت در برنابئو

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان وقتی ایسکو را به عنوان 9 کاذب مقابل آتالانتا استفاده کرد، غافلگیر شد اما این بازیکن 28 ساله نتوانست اعتماد مربی خود را پس دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ایسکو الارکون از نظر موقعیت طبیعی خود راحت به نظر نمی‌رسد و نشان داد که این می‌تواند نقطه عطف زندگی حرفه‌ای او در رئال مادرید باشد.

هافبک اسپانیایی از زمان هدایت جولیان لوپتگی یعنی در 2018/19 شروع کننده بلامنازعی برای مادریدی‌ها نبوده است. در واقع، ایسکو از 8 نوامبر - فقط در یک مسابقه کوپا دل‌ری مقابل آلکویانو - فقط یک بار شروع کرده بود و فقط 17 دقیقه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی کرده بود.

در مقابل آتالانتا او به خوبی با لوکا مودریچ و تونی کروس ترکیب شد زیرا در ایجاد حملات رئال مادرید سهیم بود تا این‌که در دقیقه 76 از زمین بازی خارج شد.

زیدان با وجود این‌که در این فصل فقط 532 دقیقه بازی کرده، چندین بار نشان داده که ایسکو بخشی از برنامه‌های خارج است.

ایسکو در پنجره نقل و انتقالات جنوری تمایل خود را به ترک رئال برای جستجوی زمان بازی بیشتر ابراز داشت اما پس از جدایی مارتین اودگارد همچنان در جای خود قرار گرفت زیرا رئال مادرید با 5 هافبک اکنون رقابت می‌کند.

تصمیم او می‌تواند سود سهام را پرداخت کند زیرا به نظر می‌رسد ایسکو بخشی از چرخش زیدان است و اگر او موفق به یافتن سازگاری شود می‌تواند شکل خود را دوباره کشف کند و دوباره در رئال مادرید یک دندان مهم باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала