Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ آتالانتا – رئال‌مادرید؛ زیدان با دستان خالی راهی ایتالیا شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
عضو شوید
رئال‌مادرید که لشکری از مصدومان را دارد راهی ایتالیا شده تا با حریفی جدید که آتالانتا است، در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصاف بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 12:30 در برگامو، آتالانتا میزبان رئال‌مادرید خواهد بود. آتالانتا که فصل قبل عملکرد خیلی خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشت، امیدوار است در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی این فصل مقابل رئال‌مادرید پرافتخارترین تیم تورنمنت نتیجه خوبی بگیرد. 

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2021
ورزش
اولین رئال ضعیف لیگ قهرمانان

شرایط آتالانتا؛

دو فصلی می‌شود که تیم قابل احترام جانپیرو گاسپرینی خودش را به قدرت‌های اول فوتبال ایتالیا نزدیک کرده. تیم دوست‌داشتنی و تهاجمی که خوب گل می‌زند، با این حال خط دفاعی ایده‌آلی ندارند. آتالانتا این فصل در ایتالیا هم همان همیشگی بوده و می‌تواند امیدوار باشد باز هم بین 4 تیم بالای جدول قرار بگیرد.

در لیگ قهرمانان فصل پیش تا یک‌چهارم نهایی بالا آمدند. حالا در دومین حضورشان بین تیم‌های مرحله حذفی هستند، ولی سخت‌ترین قرعه به آنها خورده. آیا پرافتخارترین تیم تورنمنت را می‌توانند کنار بزنند؟

رئال‌مادرید؛

زین‌الدین زیدان چندی پیش به معنای واقعی کلافه و عصبانی شد. در روزهایی که بازی‌ها فشرده برگزار می‌شوند بازیکنان رئال‌مادرید یکی پس از دیگری آسیب می‌بینند و حالا 9 مصدوم دارند. چالش رسیدن به اتلتیکومادرید در لالیگا حالا حالاها ادامه خواهد داشت. در لیگ قهرمانان شانس آوردند که حذف نشدند.

 رقیبی مرموز به آنها خورده که نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم حذفش می‌کنند. آتالانتا غیرقابل پیش‌بینی است. از طرفی باید به یاد داشته باشیم که رئال این فصل با وجود صعود به مرحله حذفی عملکرد خوبی نداشته. آنها از شاختار رفت و برگشت شکست خوردند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
ستون اصلی تیم رئال در خطر از دست دادن بازی برگشت برابر آتالانتا

آخرین جدال
این نخستین بازی تاریخ بین تیم‌های آتالانتا و رئال‌مادرید خواهد بود. 

 مصدومان و محرومان
هانس هاتبوئر تنها مصدوم آتالانتا است. رئال‌مادرید به اندازه یک تیم مصدوم دارد. ادن آزار، سرخیو راموس، مارسلو، فدریکو والورده، رودریگو، دنی کارواخال، کریم بن‌زما، ادر میلیتائو و آلوارو اودریوسولا، هیچ‌کدام به دیدار با آتالانتا نخواهند رسید. 

ترکیب احتمالی دو تیم
آتالانتا: گولینی، تولوی، رومرو، جیمسیتی، مائله، دی‌رون، فرویلر، گوسنس، ایلیچیچ، موریل و زاپاتا
رئال‌مادرید: کورتوا، واسکس، واران، ناچو، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، آسنسیو، وینیسیوس و ماریانو

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала