Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار بازیکن لاتزیو به بازیکنان رئال؛ آتالانتا را دست کم نگیرید

© REUTERS / JON NAZCA مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني
 مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
لوئیس آلبرتو رومرو، هافبک اسپانیایی لاتزیو، به بازیکنان رئال مادرید در مورد آتالانتا هشدار داد و مدعی شد که آن‌ها حریف آسانی نخواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه خانگی آتالانتا، مهمان این تیم است و در نبود چندین ستاره مطرح خود باید به مصاف شاگردان سخت‌کوش گاسپرینی برود.

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که با توجه به تجربه کم آتالانتا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید شانس بیشتری برای حذف این تیم ایتالیایی دارد و می‌تواند با سر بلندی این آزمون را پشت سر بگذراند.

لوئیز آلبرتو بازیکن لاتزیو که در ترکیب عقاب‌ها برابر بازیکنان آتالانتا به میدان رفته است، به بازیکنان رئال اما هشدار داده است که این تیم ایتالیایی حریف آسانی نخواهد بود.

او در این مورد به مارکا گفت:" همه باید بدانند که این بازی آسان نخواهد بود زیرا آتالانتا فشار زیادی می‌آورد و اگر شما در رقابت نباشید، مرده اید  زیرا آن‌ها به فشار ادامه خواهند داد. اگر رئال مادرید به خوبی رقابت کند، با کیفیتی که دارد، باید به مرحله بعدی صعود کند".

این در حالی‌ست که لاتزیو چندی قبل برابر آتالانتا با نتیجه 2-3 شکست خورد و شاگردان اینزاگی نتوانستند شاگردان گاسپرینی را شکست دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала