Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: انتظار این ثبات را از منچسترسیتی نداشتم!

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
گواردیولا پس از رسیدن تیمش به حاشیه امنیت 10 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی گفت که سرانجام این رکورد یک روز شکسته خواهد شد و ما یک روز می‌بازیم.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا، منچسترسیتی پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته شاگردانش در خانه آرسنال در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس که حاشیه امنیت 10 امتیازی سیتی در صدر جدول رده‌بندی را حفظ کرد، در حضور خبرنگاران صحبت کرد.

Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
آرسنال 0 من‌سیتی 1؛ شاگردان پپ همچنان بدون توقف در لیگ
گواردیولا در این خصوص بیشتر توضیح داد و گفت:«به خاطر کسب سه امتیاز بسیار خوشحالم، چون در ورزشگاه امارات و در خانه آرسنال به دست آمد و من هم میکل را می‌شناسم و می‌دانم که تیم او چقدر خوب بازی می‌کند. واقعاً بازی سختی بود. اما ما بار دیگر باثبات بازی کردیم».
سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه گفت:«بازیکنانی را که معمولاً با آنها به میدان می‌رویم، برای این بازی در اختیار نداشتیم تا برنامه همیشگی بازی‌مان را پیاده و موقعیت‌سازی کنیم، چرا که میکل بسیار باهوش است و در آنالیزها به بازیکنانش می‌گوید چطور بازیکنان تیمی مثل ما را نفر به نفر کنترل کنند».
گواردیولا در پایان اظهار داشت:«بالاخره این رکورد یک روز شکسته خواهد شد و ما یک روز می‌بازیم. پس تنها فکر کردن به بازی بعد تنها رمز موفقیت ماست. راستش من تعجب می‌کنم که در اوضاع و احوال فعلی دنیا که همه تحت فشار هستند و تمام تیم‌های لیگ هم امتیاز از دست می‌دهند، چگونه ما طی دو ماه گذشته باثبات بازی کرده‌ایم. من واقعاً انتظارش را نداشتم».

سیتی که با توجه به حاشیه امنیتش در صدر جدول به‌عنوان بخت اصلی قهرمانی معرفی می‌شود، با غلبه بر آرسنال سیزدهمین برد متوالی‌‌اش را در لیگ برتر کسب کرد و رکوردی تحسین‌برانگیز را به ثبت رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала