Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع رئال: داکتران برایم گفتند که باید پایت قطع شود

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
عضو شوید
فرلاند مندی مدافع فرانسوی رئال مادرید در گفت‌وگو با سایت یوفا، در مورد روزهای دشوار زندگی‌اش صحبت کرد و مدعی شد که در راه رسیدن به جایگاه فعلی دشواری‌های زیادی را متقبل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، فرلاند مندی در سال 2019، از لیون به رئال مادرید پیوست و از آن زمان تا به حال درخشش بسیار خوبی برای کهکشانی‌ها داشته است. مندی که اعتماد کامل زیدان را با خود دارد، حتی مارسلو را نیمکت‌نشین ساخته و هر روز بیشتر از گذشته می‌درخشد.

فرلاند مندی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
مندی پرکاربردترین خرید از زمان کروس

اما ده سال پیش در زندگی او اتفاقی رخ داد که می توانست او را برای همیشه از حضور در دنیای فوتبال محروم کند. فرلاند در آن زمان کودکی 9 ساله بود که به تازگی به تیم پایه‌ای پاریسن جرمن پیوسته بود و رویایش این بود که تبدیل به یک ستاره شود، اما مصدومیتی گریبان‌گیر او شد و برای مدتی او را روی ویلچیر نشاند.

مندی در مورد این اتفاق تلخ زندگی‌اش با سایت یوفا صحبت کرد و مدعی شد که داکتران به او گفته بودند که پایش را باید قطع کند.

مندی در این مورد گفت:" این داستان بزرگی است. دوران مشکلی را سپری کردم اما پایان خوشی داشت. وقتی در اکادمی پی‌اس‌جی بودم، در مفصل ران دچار آرتروز شدم و عفونت ایجاد در پایم شده بود. به همین خاطر مجبور شدم که جراحی کنم و مدت زیادی در شفاخانه بودم. من دو  سه ماه تحت مراقبت بودم. وقتی جراحی شدم، داکترام به دیدنم آمد و به من گفت که فوتبال برای من تمام شده است. حتی بحث قطع پایم مطرح شد. باید مدت زیادی روی ویلچر می نشستم. بعد از آن  باید یاد می گرفتم که دوباره راه بروم. حقیقت این است که در همان زمان همیشه مطمئن بودم که دوباره خواهم توانست که قدم بزنم. تلاش می کردم تا از چوکی بلند شوم و دوباره می افتادم. انرژی در پاهایم باقی نمانده بود چرا که قبلش قدم نزده بودم و مدت زیادی پاهایم بدون حرکت مانده بود. با این وجود همیشه فکر می کردم که فوتبال برایم تمام نشده و به همه گفتم که باز خواهم گشت. اکثر افراد فکر می‌کردند که غیرممکن است اما یاد گرفتم که دوباره قدم بزنم و به مدت یک سال و نیم با درد راه می رفتم. دو سال پیاپی بهترین دفاع چپ فرانسه شدم. صادقانه فکر می کنم که همه چیز برایم خوب پیش رفت".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала