Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

کابلوف: افغانستان باید صاحب دولت انتقالی ائتلافی باشد

© Sputnikکابلوف: افغانستان باید صاحب دولت انتقالی ائتلافی
کابلوف: افغانستان باید صاحب دولت انتقالی ائتلافی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان، گفته است که افغانستان باید صاحب یک دولت انتقالی ائتلافی باشد.

ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه، در گفتگو با آژانس خبری اسپوتنیک، در پاسخ به سوالی که به باور مسکو، بلاخره باید یک دولت انتقالی ائتلافی بیاید گفت: این یک مدل کلاسیک برای پایان دادن به جنگ های داخلی است. در مرحله اول، یک دولت ائتلافی مورد نیاز است، که توانایی و قدرت کنترل هر دو طرف را داشته و یکدیگر را مهار کند. پس از این یک دولت حاکم جدید تشکیل شود که بتواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
نکته اصلی پایان نهایی خونریزی در افغانستان است. ما به طالبان مستقیما گفتیم، که سخنان دوامدار درباره امارت اسلامی را دوست نداریم، زیرا این امر (در گفت و گوها) مزاحمت می‌کند.
آقای کابلوف گفت: "ما به‌طور واضح به طالبان می‌گوییم که روسیه ادعای این گروه به عنوان یگانه رهبری این کشور را نمی‌پذیرد. ما طرفدار این هستیم که خود افغان‌ها، که طالبان بخشی از آنها اند، باید درمورد ساختار دولت آینده بین خود به توافق برسند. اینکه پس از رسیدن به توافقات سیاسی حد اقل بین دو طرف، افغانستان آینده چه گونه افغانستان خواهد بود – موضوع کاملا افغانی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала