Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی در اندیشه ترکاندن بمب نقل‌وانتقالات؛ یک مهاجم مخوف جانشین آکوئرو می‌شود + عکس

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
عضو شوید
منچسترسیتی تصمیم دارد در نقل‌وانتقالات تابستان، هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو آگوئرو، در پایان فصل با سیتی به پایان می‌رسد و دو طرف تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. به این ترتیب بهترین گُلزن تاریخ سیتی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و قطعاً این باشگاه را ترک خواهد کرد.

سیتی که در این فصل و در زمان مصدومیت آگوئرو با مشکلاتی در خط حمله روبه‌رو شده است، تصمیم دارد در تابستان یک مهاجم بسیار بزرگ به خدمت بگیرد.

این باشگاه که مسی را قبل از این زیر نظر داشت، به نظر می‌رسد که از جذب او ناامید شده و می‌خواهد بمب نقل‌وانتقالات  تابستانی را با 160 میلیون یورو بترکاند.

سیتیزن‌ها برای خط حمله شان «هری کین» مهاجم انگلیسی تاتنهام را انتخاب کرده اند و مدیران این باشگاه امیدوار اند در تابستان بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

براساس گزارش دیلی میل، مدیران تاتنهام مخالف جدایی مهاجم شان اند و حتی با مبلغ هنگفت هم آمادۀ فروش کین نیستند.

این در حالی‌ست که قبل از این گواردیولا خواستار جذب ارلینگ هالند شده بود و در صورتی که سیتی در جذب کین ناکام بماند، قطعا به سراغ این مهاجم نروِژی خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала