Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام کومان به کاتالان‌ها: تسلیم نشوید

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از شکست تیم‌اش برابر پی‌اس‌جی می‌خواهد دوباره برخیزد و برای فشار در لالیگا روی اتلتیکو و برای بازگشت به جام لیگ قهرمانان باید دوباره به خود سرو سامان بدهند.

به گزارش اسپوتنیک؛پس از شکست سخت در لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن‌ژرمن و پس از دو روز استراحت، تیم بارسا به تمرینات بازگشت تا برای بازی‌های بعدی آماده شود.

که همانان دو بازی در لالیگا برای فشار آوردن روی اتلتیکو و نزدیک شدن به صدرجدول (کادیز، الچه و سویا) می‌باشد و در بازی چهارم نیز این تیم در بازی برگشت نیمه نهایی جام پادشاهی با سویا دوباره روبرو خواهد شد. تا این‌که بازی برابر اوساسونا از راه برسد و خود را سپس برای بازی با پی‌اس‌جی آماده نماید.

اتلتیکو فعلا در لالیگا با 55 امتیاز در صدر است و بارسلونا 46 امتیاز دارد در حالی‌که تیم زیدان با 49 امتیاز در چند قدمی تیم صدر جدولی است.

رونالد کومان اکنون به بازیکان‌اش پیامی فرستاده و خواسته: "تسلیم نشوید. در لالیگا همه چیز ممکن است. آنها در 12 بازی بدون شکست توانسته‌اند 32 امتیاز از 36 امتیاز ممکن را کسب نمایند. آخرین باری که آنها شکست خوردند در 5 دسامبر سال 2020 دقیقاً برابر کادیز با حساب 2-1 بود و این هفته این رقیبِ بارسا در 21 فبروری دوباره با کاتالان‌ها روبرو می‌شود.

زمان و تقویم برای نزدیک شدن به اتلتیکو وجود دارد که دیگر تیم کومان حق هیچ اشتباهی را ندارد.

وی در این هفته 4 امتیاز را از دست داده که نتوانست برابر سلتا (2-2) و لوانته (1-1) برنده شود در حالی‌که شانس پیروزی در این بازی‌ها را داشت.

بارسا اکنون از پنج مسابقه در خانه سه مسابقه دارد، در حالی‌که اتلتیکو و رئال مادرید در مسابقه هفته 26، سه در سه به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم سیمئونه همچنین باید با سویا در هفته 29 روبرو شود و تا مرحله آخر دیدارش از نیوکمپ با بارسا در هفته 35 برسد.

تقویم بارسا نشان می‌دهد که این تیم پس از بازی با کادیز، روز اول بازی برابر الچه را بازیابی خواهد کرد که به تیم امکان می‌دهد مادرید را با پیروزی در هر بازی دو شکار کند. این اتفاق می‌افتد که بین شنبه 27 فبروری و 3 مارچ دو بار برابر سویا بازی کند. یکی در لیگ مربوط به مسابقه هفته 25 و دیگری در جام کوپا دل‌ری. بسته به نتایج برابر رقبا دارد که اگر کاتالان‌ها با پیروزی در مسابقات دست یابند، شاگردان کومان می‌توانند شانس قهرمانی خود را بیشتر سازند.

سویا شکست ناپذیر نیست

سویا لوپتگی با وجود اینکه در 19 بازی اخیر خود تنها یک شکست داشته، نشان داد که آنها از آهن ساخته نشده‌اند. بوروسیا دورتموند این را ثابت کرد که چگونه در همان سانچز پیزجوآن در بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا (2-3) میزبان‌اش را شکست داد و این همان چیزی است که کومان برای تغییر روند بازی به آن احتیاج دارد. تفاوت در این است که آلمانی‌ها با اعتقاد متقابل حمله کردند و کشنده بودند. نتایج خوب در لیگ و بازگشت به جام فرضی (دیدار برگشت) مرحله یک هشتم نهایی اروپا مقابل PSG در 10 مارچ کمک خواهد کرد، شاگردان کومان با جاه طلبی والای کوبیدن فرانسوی‌ در پارک دو پرنس، روحیه خود را تقویت نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала