Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواسته عجیب اورتون برای انتقال دایمی مویزکین

© REUTERS / Tolga Bozogluمویز کین در ترکیب پی اس جی Medipo Başakşehir, PSG
مویز کین در ترکیب پی اس جی Medipo Başakşehir, PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
عضو شوید
گزارش شده که باشگاه اورتون قیمت مویز کین ستاره قرضی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن را به 80 میلیون یورو بالا برده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فقط پاری‌سن‌ژرمن نبود که از عملکرد خیره کننده مویز کین در بازی سه‌شنبه شب در نیوکمپ مقابل بارسا خوشحال شد. مهاجم ایتالیایی گل سوم پی‌اس‌جی را در مرحله یک هشتم نهایی بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا وارد دروازه کرد. او همچنین بسیار کار کرد و خطری را در خط دفاعی کاتالا‌هان ایجاد نمود. از آنجا که تابستان گذشته و بدون گزینه خرید وی به اورتون قرض داده شد مویز کین 20 ساله در پاریس بازگشت کاملی داشت. حتی اگر مائورو ایکاردی از زمان آغاز مائوریسیو پوچتینو بیشتر کار را شروع کرده باشد اما این بازیکن با 14 گل و یک پاس گل در 25 بازی، باورمندی سران پاریسی را به خود بیشتر کرده است.

اما حالا در صورتی که پاری‌سن‌ژرمن بخواهد قرار داد مویز کین را دایمی بسازد با درخواست بلند و 80 میلیونی اورتون روبرو خواهد شد و لئوناردو برای انتقال دائمی وی خیلی خوشبین نیست.

بنابراین این موفقیت برای پاری‌سن‌ژرمن بلکه برای اورتون، باشگاهی که کین هنوز با آن تا سال 2024 قرارداد دارد بسیار سودمند است. به گفته فابریزیو رومانو روزنامه نگار و متخصص نقل و انتقالات، مدیریت باشگاه لیورپول می‌خواست که 70 میلیون پوند یا تقریباً 80 میلیون یورو برای انتقال احتمالی وی در تابستان سال آینده پرداخت کنند.

اما آیا پی‌اس‌جی در این مورد موضع‌گیری خواهد کرد؟ این همان چیزی است که لئوناردو مدیر ورزشی PSG در ماه نوامبر گذشته به هواداران گفت: "ما معمولاً وام‌هایی با گزینه خرید می‌دهیم اما اگر گزینه‌ای وجود داشته باشد آنقدر زیاد خواهد بود که در پایان این تقریباً به معنای نه باشد. اگر همه در مورد آینده شما با هم توافق داشته باشند باید مذاکره کنید. او وارد شده، خوب است و تأثیر مثبتی داشت."

در همین حال این فرد چند هفته پیش در مورد آینده خود تردیدهایی را ایجاد کرد و گفت: "بازی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان کار خیلی خوبی است. من روی این واقعیت متمرکز هستم که نتایج خوبی بیاورید. آینده را شما هیچ وقت نمی‌دانید."

گفته می‌شود که علاوه بر پی‌اس‌جی، مویز کین مورد توجه باشگاه سابق‌اش (یوونتوس) هم قرار گرفته است اما مشکل اساسی خواسته‌ای اورتون است که پولی در مرز 80 میلیون می‌خواهد که کار انتقال وی را جنجالی می‌سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала