Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آشوب در مادرید؛ هواداران: این فوق ستاره و این حیوان را به برنابئو بیاورید + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
عضو شوید
با توجه به درخشش دو فوق ستاره جوان، فشارها بر سر رییس باشگاه رئال مادرید مبنی بر خرید آنان افزایش یافته است.

به گزارش اسوتنیک، عملکرد درخشان کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن و ارلینگ هالند، مهاجم 20 بورسیا دورتموند در دو شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران رئال مادرید روی باشگاه فشار بیاورند که آن ها را به خدمت بگیرد.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
ورزش
هالند نزدیک‌تر از امباپه به رئال

امباپه که در فصل‌های گذشته بارها در رابطه با علاقه رئال مادرید به جذب او صحبت شده بود، برابر رقیب دیرینه این تیم یعنی بارسلونا عملکرد خارق‌العادۀ از خود ارائه داد و با ثبت هت تریک باعث شد پاری‌سن‌جرمن در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

از سوی هم، یکی دیگر از اهداف بزرگ نقل و انتقالاتی رئال مادرید یعنی ارلینگ هالند در سانچز پیسخوان دوبار مقابل سویا موفق به گلزنی شد تا هواداران رئال مادرید بیش از پیش خواهان حضور این غول نروژی در سانتیاگو برنابئو باشند.

در همین رابطه، دو نشریه معروف اسپانیایی، مارکا و آاس نیز در صفحه اصلی امروز خود را به درخشش کیلیان امباپه و نیمار اختصاص داده اند و در واقع از دو هدف نقل و انتقالات رئال مادرید تمجید کرده اند.

مارکا؛ هالند یک حیوان است(اشاره به قدرت بالای این بازیکن و درخشش شب گذشته او برابر سویا). آاس؛ فلورنتینو، او را جذب کن(در نظرسنجی این روزنامه 65 درصد از هواداران جذب امباپه را به هالند ترجیح می دهند).

با این حال به دلیل شرایط اقتصادی کنونی قطعاً فلورنتینو پرز کار بسیار دشواری برای محقق کردن خواسته هواداران لوس بلانکوس خواهد داشت.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала