Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ نخست جانشینی «ژوزه مورینیو» کیست؟

© REUTERS / JASON CAIRNDUFFمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
برندان راجرز در صورت برکناری ژوزه مورینیو گزینه اول تاتنهام برای جانشینی او خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه تاتنهام از ژوزه مورینیو انتظار جام گرفت و حضور در کورس قهرمانی را داشته که محقق نشده، به همین دلیل شاید پایان فصل با آقای‌خاص قطع همکاری کنند.

Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
ورزش
گرت بیل – مورینیو ؛ روابطی که در حال تیره شدن است

نشریه «دیلی‌میل» مدعی شد، در صورتی که مورینیو از تاتنهام برود، این باشگاه شمال لندنی با سرمربی لسترسیتی مذاکره خواهد کرد. برندان راجرز که پیش از این سرمربی لیورپول هم بوده در کینگ‌پاور خیلی خوب کار کرده و تیمش را بین بالانشینان قرار داده است. او در 92 بازی مربی لسترسیتی بوده و آمار بیش از 55 درصد برد را برای روباه‌ها به ثبت رسانده است.

مورینیو در هفته های ابتدایی فصل گذشته جایگزین مائوریسیو پوچتینو شد و تا پایان فصل 23-2022 نیز با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد. مورینیو تقریبا دو برابر دستمزد پوچتینو را دریافت کرده و 15 میلیون پوند در سال حقوق می گیرد.

مورینیو تا سال 2023 با تاتنهام قرارداد دارد و تاتنهام در صورت اخراج او باید غرامتی را پرداخت کند و همین موضوع یکی از دلایل حمایت دنیل لوی از مربی باتجربه خود به شمار می‌رود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала