Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر: واردی در 2016 پیشنهاد آرسنال را رد کرد

© REUTERS / ANDREW BOYERSLeicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement
Leicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال مدعی شده است که توپچی‌ها برای جذب جیمی واردی مهاجم لسترسیتی پول زیادی را در سال 2016 پیشنهاد کرده بود اما او نپذیرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه آرسنال در سال 2016 اقدام به جذب جیمی واردی ستاره لسترسیتی کرد اما روباه‌ها و شخص بازیکن تمایلی به این معامله نشان ندادند.

واردی در نهایت قرارداد جدیدی را امضا کرد و همچنان یک بازیکن اصلی برای تیم‌اش بود. آرسن ونگر نشان داد آرسنال پیشنهاد خوبی را به واردی داده و از انجام نشدن این معامله ابراز تأسف کرد.

او می‌گوید که در 2016 برای واردی پول هنگفتی پیشنهاد شد زیرا مهاجم لستر توانایی خوبی در این باشگاه داشت.

واردی پس از تحریک لستر به یک قهرمانی تکان دهنده در سال 2016، به نظر می‌رسید که مطمئناً به آرسنال که در آن فصل رقبای اصلی عنوان لستر به شمار می‌رفت، تابستان بعدی نقل مکان کند. اما با این وجود واردی با عقد قرارداد جدید در لستر، جایی‌که همچنان یکی از برترین گلزنان در هر فصل لیگ برتر است، چنین انتقالی را عملی نساخت.

ونگر به beIN Sports گفت: "من در آن زمان پول زیادی به او پیشنهاد دادم. لستر در آن زمان در سال 2016 به تازگی عنوان قهرمانی را بدست آورده بود و آنها مطلقا نمی‌خواستند او را از دست بدهند و به او پیشنهاد یک قرارداد طولانی‌تر دادند با همین پول نه البته."

این یک قرارداد احتمالی بود که در آن زمان جنجال‌های زیادی ایجاد می‌کرد به طوری که بسیاری احساس می‌کردند که واردی متناسب با سبک بازی مبتنی بر مالکیت آرسنال نیست.

با این وجود ونگر اصرار داشت که واردی دارای ویژگی‌هایی است که او را به یک مهاجم تحسین برانگیز بدل ساخته، ویژگی‌هایی که یک سرمایه واقعی برای آرسنال زیر نظر او محسوب می‌شد.

ونگر افزود: "او همیشه در بازی است. او به نظر نمی‌رسد که از نظر ذهنی از بازی خارج شود و مهاجمان عالی مانند این هستند. این بدان معناست که در مرحله‌ای گل خواهد زد. حتی وقتی فرصتی را از دست می‌دهد در بازی باقی می‌ماند. درست است که ما توپ بیشتری داشتیم اما من فکر می‌کنم در اطراف محوطه جریمه، زمان دویدن او و نحوه پیدا کردن فضا باعث می‌شود او همان چیزی باشد که هست. وقتی مهاجمان بزرگ را می‌بینید آنها در حال حرکت هستند وقتی دیگران در جعبه ایستاده‌اند او کار خاص‌اش را می‌کند. او این چیزها را دارد. آنها زودتر از دیگران بازی را می‌خوانند، بهتر پیش بینی می‌کنند و سریعتر از دیگران می‌فهمند که چه اتفاقی می‌افتد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала