Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 2 والنسیا 0؛ یک کلین شیت و پیروزی شیرین با درخشش کروس + عکس

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
تیم رئال مادرید در بازی خانگی برابر والنسیا به برتری دو گله برابر والنسیا دست یافت تا دوباره به رده دوم جدول برگردد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در بیست‌وسومین هفته از بازی‌های لالیگای اسپانیا تیم رئال مادرید امشب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو از والنسیا میزبانی کرد و سرانجام این دیدار را با نتیجه 2-0 به برتری رسید.

در این بازی که رئالی‌ها نیمه اول را کاملا با برتری سپری کردند طی آن کریم بنزما و تونی کروس دو گل پیروزی بخش را برای کهکشانی‌ها ثبت کردند.

کریم بنزما در دقیقه 12 بازی با پاس کروس، از بیرون محوطه جریمه با پای راست محکم به توپ ضربه زد و اولین گل بازی را به ثبت رساند.

تونی کروس در دقیقه 41 بازی فرصت عالی به دست آورد و روی پاس لوکاس واسکز با پای راست و از میان مدافعان حریف دروازه والنسیا را باز کرد و حساب کار را 2-0 ساخت.

در آغاز نیمه دوم بازیکن والنسیا با وینسیوس برخوردی داشت ک داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه 53 بازی فرصتی برای والنسیا ایجاد شد که مکسی گومز به طور ناگهانی ضربه را به سمت دروازه رئال زد که آنرا کورتوا به خوبی دفع نمود اما چند ثانیه بعد نیز تونی کروس نقش بر زمین شد که اندک احساس ناراحتی می‌کرد ولی در ادامه این ناراحتی او برطرف شده و به حالت عادی کار را دنبال کرد.

بازی تا دقایق پایانی کمی پربرخورد دنبال شد ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی در نهایت با همان نتیجه 2-0 به سود میزبان خاتمه یافت.

این برتری سبب شد تا رئال مادرید 49 امتیازی شده و دوباره به جایگاه دوم جدول بازگردد و والنسیا با 24 امتیاز در مکان 12 جدول ابقا شد.

گفتنی است که فعلا در لالیگا اتلتیکومادرید با 54 امتیاز از 21 بازی در صدر جدول تکیه زده و بارسلونا با 46 امتیاز از 22 بازی در مکان سوم جا خوش کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала