Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت سیتی و پی‌اس‌جی برای به خدمت گرفتن ستاره بلجیمی اینتر

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن به جمع مشتریان روملو لوکاکو اضافه شد و به نظر می‌رسد که شاهد رقابت داغ سیتی با پی‌اس‌جی در تابستان برای این بازیکن بلجیمی خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی قصد دارد در پایان فصل 200میلیون پوند برای تقویت خط حمله خودش خرج کند و روملو لوکاکو، مهاجم اینتر یکی از اهداف آنهاست.

روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2021
جانشین آگوئرو در سیتی مشخص شد؛ لوکاکو به لیگ برتر بر می‌گردد

این باشگاه قصد دارد مهاجم بلجیمی را جانشین سرخیو آگوئرو کند که  پس از 10 سال حضور در ورزشگاه اتحاد و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی، تابستان امسال  و با ختم قراردادش این باشگاه را به صورت آزاد ترک کند.

ستیزن‌ها اما کار دشواری برای رسیدن به چنین هدفی دارند زیرا باشگاه پاریسن‌جرمن نیز به جمع مشتریان این بازیکن اضافه شده و به نظر می‌رسد که شاهد رقابت داغ سیتی با پی‌اس‌جی در تابستان برای این بازیکن بلجیمی خواهیم بود.

براساس گزارش کالچومرکاتو، که باشگاه پاریسن جرمن شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته است.

پی‌اس‌جی سال گذشته نیز برای جذب ارلینگ هالند تلاش کرده بود و امسال نیز مدعی اصلی جذب لیونل مسی به شمار می‌آید که قراردادش در تابستان با بارسلونا به پایان خواهد رسید و گزینه مدنظر بارسلونا نیز هست. با این حال قهرمان لیگ فرانسه در نظر دارد که برای جذب لوکاکو نیز اقدام کند تا مثلث هجومی رویایی را در کنار نیمار، مسی تشکلیل دهد زیرا مدیران این باشگاه زیاد به ماندن امباپه باورمند نیستند.

لوکاکو تابستان 2019، به اینترمیلان پیوست و تا به حال برای نراتزوری 54 گل در 78 بازی زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала