Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در تابستان مهاجم جذب می‌کند: امباپه یا هالند؟

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید در تابستان آینده به دنبال تقویت خط حمله خودش خواهد بود و از میان کلیان امباپه و ارلینگ هالند، یکی را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌ها که به دنبال جذب کلیان امباپه است و به نظر می‌رسد که در این تابستان برای جذب او اقدام خواهد کرد.

Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
واکنش امباپه به خبر تمدید قراردادِ نیمار با پاریسن‌جرمن

از سویی هم ارلینگ هالند با درخششی که در دورتموند داشته است، از رئالی‌ها دلربایی کرده و اکثر هواداران این باشگاه در نظر سنجی‌ها، هالند را به امباپه ترجیح داده‌اند.

هر دو بازیکن تمایل زیادی به پیوستن به رئال مادرید دارند و کهکشانی‌ها که در تابستان به دنبال جذب مهاجم اند، کار دشواری برای انتخاب دارند.

در حال حاضر رئال مادرید در حال برنامه ریزی است و تلاش دارد تا منابع مالی برای جذب یکی از این ستاره‌ها را تأمین کند.

در همین حال جوزپ پدرول در برنامه «ال چیرینگیتو»، در مورد احتمال پیوستن دو بازیکن در تابستان به رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که کهکشانی‌ها یکی از این دو بازیکن را فصل بعد جذب خواهند کرد.

او در این مورد گفت:" هدف اصلی رئال مادرید در فصل آینده جذب امباپه است و اگر مسی در بارسلونا بماند، این مسئله بسیار دشوار خواهد بود، احتمالاً PSG به او جدایی نمی دهد. تنها گزینه این است که پاریسن جرمن مسی را جذب کند و در این حالت این باشگاه قادر به پرداخت دستمزد سه فوق ستاره مسی، امباپه و نیمار نیست و رئال مادرید می‌تواند امباپه را جذب کند".

پدرول در ادامه افزود:" رئال مادرید حاضر نیست بیش از 150 میلیون یورو برای ستاره فرانسوی پرداخت کند و اگر این پیشنهاد رد شود، پرز یك سال دیگر صبر می‌كند و امیدوار است كه امباپه با باشگاه پاریسی تمدید نکند.  من می‌دانم رئال مادرید تا زمان مشخص شدن آینده مسی، پیشنهاد نخواهد داد. در صورتی که رئال مادرید در تابستان امباپه را جذب نکند، به سراغ هالند خواهد رفت و می‌تواند این بازیکن را جذب کند".

این در حالی‌ست که باشگاه پاریسن‌جرمن تلاش دارد تا مسی را در تابستان به صورت رایگان به خدمت بگیرد و این می‌تواند برای جدایی امباپه کمک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала