Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام حذفی ایتالیا؛ یوونتوس – اینتر؛ نبرد بزرگان در دربی ایتالیا برای رسیدن به فینال

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، امشب دیداری حساس بین تیم‌های یوونتوس و اینتر برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 11:15 یوونتوس به مصاف اینتر خواهد رفت تا اولین فینالیست جام حذفی ایتالیا مشخص شود. بازی رفت را بانوی‌پیر ۲ بر یک برده و شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت.

Juventus, Torino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
بحران در تورین؛ 10 بازیکن یوونتوس در آستانه محرومیت از فینال جام حذفی

شرایط یوونتوس؛

همین اینتر، یوونتوس را از کورس قهرمانی سری‌آ عقب اندخت و حالا آندره‌آ پیرلو و شاگردانش در پی گرفتن یک جام از رقیب هستند. اگرچه یوونتوس هنوز امیدوار به لغزش میلان و اینتر در لیگ است، اما پیرلو نیاز به جام دارد تا حداقل اگر اسکودتو نبرد، باشگاه برای فصل بعد هم به او اطمینان کند. به نظر می‌رسد یوونتوس آماده این روزها با توجه به برد بازی رفت شانس خوبی برای فینالیست شدن دارد. شاید کوپا ایتالیا نخستین جامی باشد که پیرلو تحت عنوان مربی کسب می‌کند.

شرایط اینتر؛

5 سال پیش در همین مرحله اینتر کار بزرگی کرد و یوونتوسی که توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسید را با ۳ گل شکست داد تا جبران باخت ۳ گله بازی رفت را کرده باشد. با این حال برای صعود کافی نبود و در ضربات‌پنالتی شکست خوردند. تلافی کردن باخت ۲ بر یک آسان‌تر به نظر می‌رسد. اینتر هم تیم غیرقابل پیش‌بینی‌ای نشان داده و بعید نیست در تورین بتوانند باخت را جبران کنند. با این حال از آخرین بردشان در تورین بیش از ۸ سال و ۳ ماه می‌گذرد. آیا این طلسم شکسته خواهد شد؟

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
رهبر خط دفاعی یوونتوس دیدار برابر اینتر را از دست داد

دو تیم در رقابت‌های سری آ نیز پس از سال‌ها دوباره رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند. اتفاقی که مدت‌ها بود رخ نمی‌داد و حال تیم های میلانی می‌خواهند بر سلطه بیانکونری بر لیگ کالچو خاتمه دهند. هر 2 در جدول سری آ پشت سر میلان قرار دارند و اینتر در رتبه دوم و یووه سوم است.

یوونتوس تاکنون 13 بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شده؛ در حالی که اینتر 7 بار فاتح این جام شده است.

قطعا آنتونیو کونته سرمربی اینتر دوست ندارد با شکست مقابل تیم سابقش از دور رقابت‌ها حذف شود. آن هم در حالی که پیشتر از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شده بود و در صورت حذف از کوپا ایتالیا، فقط باید برای قهرمانی در سری آ بجنگد تا مربی‌ ناکام در اینتر لقب نگیرد.

پیرلو هم که 3 فصل در تیم یوونتوس شاگرد آنتونیو کونته بود و او را یکی از الگو‌های مربیگری اش لقب داده بود، می‌خواهد مچ استادش را بخواباند و مقابل تیمی که سال‌های ابتدایی و فوتبالش را در آن جا سپری کرده است، پیروز شود.

البرتغالي كريستيانو رونالدو يتوج مع فريقه يوفنتوس بلقب كأس السوبر الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
رکوردهایی که در 2021 به رونالدو چشمک می‌زنند

آخرین جدال

دیدار رفت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا را یوونتوس 2 بر یک از اینتر برد. رونالدو هردو گل یووه را زد و مارتینس تنها گل اینتر را به ثمر رساند.

مصدومان و محرومان

لئوناردو بونوچی تنها مصدوم مهم یوونتوس برای این نبرد است. الکسیس سانچس و آرتورو ویدال، ستاره‌های شیلیایی اینتر محروم شده‌اند و نمی‌تواند در این بازی تیم‌شان را همراهی کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

اینتر: هاندانوویچ، اشکرینیار، دی‌فرای، باستونی، حکیمی، بارلا، اریکسن، گالیاردینی، یانگ، مارتینس و لوکاکو

یوونتوس: بوفون، کوادرادو، دی‌لیخت، دمیرال، دانیلو، برناردسکی، بنتانکور، آرتور، کیزا، کولوشوسکی و رونالدو

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала