Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلادباخ از سیتی در بوداپُست میزبانی می‌کند

© AP Photo / Andre PennerCorinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil
Corinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
دیدار رفت دو تیم بروسیا مونشن گلادباخ و منچسترسیتی، در دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در بوداپُست پایتخت مجارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های آلمانی به دلیل محدودیت سفر شهروندان خارجی به این کشور بخاطر ویروس کرونا که از سوی دولت وضع شده، نمی‌توانند از حریفان شان در رقابت‌های فوتبال، در ورزشگاه خانگی میزبانی کنند و این موضوع سبب ایجاد مشکلات برای باشگاه‌ها شده است.

Арбитр матча Тони Шапрон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2020
جریمه سنگین مهاجم گلادباخ بخاطر پرتاب آب دهن به سوی حریف

یوفا برای رفع این مشکل به باشگاه‌هایی که بنأ بر محدودیت‌ها توان میزبانی از حریفان شان را در خانه ندارند، اجازه داده تا دیدارهای خانگی شان را در شهرهای دیگر اروپایی برگزار کنند.

قبل از این باشگاه لاپیزیگ برای میزبانی از لیورپول به چنین مشکلی برخورده بود و مجبور شد میزبانی را به پایتخت مجارستان منتقل کند.

حالا دیگر باشگاه آلمانی یعنی بروسیا مونشن گلادباخ نیز میزبانی را به بوداپُست انتقال داده و با منچسترسیتی در مجارستان دیدار خواهد کرد.

گفته می‌شود که دیدار دو تیم گلادباخ و سیتی، 7 روز پس از دیدار لیورپول لایپزیگ در پوشکاش آرنا برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала