Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس با بقیه اعضای گروه تمرین نمی‌کند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید با بقیه اعضای گروه تمرین نمی‌کند و احتمالا در برابر هوئسکا حضور نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید در آخرین جلسه قبل از بازی فردا مقابل هوئسکا در حال تمرین با تیم است. کناره گیری راموس از این تمرینات تعجب آور است، علی‌رغم این‌که دیروز وی با بقیه اعضای تیم تمرین کرد، او با بقیه هم تیمی‌های خود به زمین نرفته و همه چیز نشان می‌دهد که او می‌تواند همچنان در ترکیب بازی فردا شب باشد.

کاپیتان که هنوز آینده‌اش حل ناشده مانده و تازه کردنش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، از نیمه نهایی سوپرجام مقابل اتلتیک زانوی او آسیب دیده و از آن زمان وی بیرون از زمین است.

خبر خوب برای زیدان بازگشت ناچو است که پس از مثبت بودن به خاطر کوید19 در کنار سایر اعضای تیم حضور دارد. این مربی بار دیگر برای بازیکنان اکادمی چون چوست و آریباس فرصت داده است.

مادرید نمی‌تواند روی هازارد که دوباره مصدوم شده، کارواخال، لوکاس واسکز و والورده حساب کند.

خبر جدید، خود زیدان برای نیمکت نشینی است، یک بار که او قبلا تست منفی داده و می‌تواند دوباره روی نیمکت بنشیند. مرد فرانسوی با اشتیاق به والدبباس بازگشت. امروز بعد از ظهر بدون برداشتن ماسک‌اش، وارد یکی از دور تمرین‌های تیم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала