کلوپ ویدیو

مانور سو-34 در بلندای 200 متری + ویدیو

© Sputnik / Aleksandr Utkin /  مراجعه به بانک تصاویر مانور سو-34 در بلندای 200 متری + ویدیو
مانور سو-34 در بلندای 200 متری + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
جنگنده بمب افکن مافوق صوت سو-34 در روسیه، مانور هوایی در ارتفاع 200 متر انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، جدیدترین مانورهای انجام شده توسط سو-34 که طی آن بارهای اضافی در کابین پیلوت به 7 گرم رسیده است، در منطقه چلیابینسک به عنوان بخشی از آموزش پیلوتی انجام شده است.


در جنوری 2020 گزارش شد، که نیروهای هوافضای روسیه عملیات نظامی و مانورهایی که بر اساس تجربه جنگ در سوریه ایجاد شده است را دریافت می کنند.  جنگنده سو-34 که تحویل آن به نیروهای هوافضا در سال جاری آغاز می شود، افزون بر هواپیمایی و اسلحه به روز شده، به کانتینرهای شناسایی جهانی (UKR) مجهز می شود. این نشریه اطمینان می دهد که UKR، که در سه نسخه (رادیو فنی UKR-RT ) ، اپتوالکترونیک UKR-OE ) و رادار UKR-RL) مجهز شده است، توانایی سوخو 34 را در شناسایی اهداف زمینی و هوایی به طور بنیادی افزایش می دهد.

یادآوری می کنیم، که سو-34 هواپیمای تهاجمی جنگندۀ بمب‌افکن دو سرنشینه و دوموتورۀ جت توربوفن ساخت شرکت هوانوردی سوخو در روسیه است که براساس طرح بدنهٔ پروازی جنگندۀ سو-27 طراحی شده‌است.

 سو-34 در سال 2014 به‌طور رسمی وارد ارتش روسیه گردید. قیمت هر فروند از این جنگنده-بمب‌افکن حدود 36 میلیون دالر اعلام شده است. نمایش خوبی که سو-34 در سوریه داشته سبب شد که بسیاری از کشورها متقاضی خرید آن شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала