یورش یک شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی روسیه به نیروهای پولیس + ویدیو

© Sputnik / Aleksei Mayshev /  مراجعه به بانک تصاویر یورش یک شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی روسیه به نیروهای پولیس + ویدیو
یورش یک شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی روسیه به نیروهای پولیس + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدیویی از یورش یک شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی مسکو به ماموران اجرای قانون منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدیوی از یک فرد شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی پایتخت روسیه به ماموران اجرای قانون منتشر گردیده است.

در ویدیوی منتشر شده مشخص است، که یک مرد به سمت نیروهای ویژه که در حال بازداشت فرد شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی هستند، حمله نموده و به آنها ضربه زده و سپس فرار کرده و در میان جمعیت پنهان می‌شود.

بر پایه داده های وزارت داخله روسیه، نزدیک به دو هزار نفر از جمله روزنامه نگارانی که این رویداد را پوشش می‌دهند، تا ساعت ۱۴٫۳۰ به وقت مسکو در تجمعات غیرقانونی پایتخت روسیه شرکت کرده‌اند.

ساعت ۱۱ به وقت مسکو گزارش شد که حدود ۶۰ معترض که سعی داشتند نظم عمومی را در تعدادی از ورودی‌های ایستگاه‌های متروی پایتخت روسیه برهم بزنند و به دنبال آن در تجمعات غیرقانونی شرکت کنند، بازداشت شده‌اند.

بنا به اعلام خدمت فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی روسیه، شبکه های اجتماعی حذف اخبار "جعلی" منتشر شده در مورد تجمعات غیرقانونی در تاریخ ۳۱ جنوری را آغاز نموده‌اند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این وزارت داخله و دادستانی کل روسیه بارها نسبت به مسئولیت سازمان‌دهندگان و شرکت کنندگان در این تجمعات غیرقانونی هشدار داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала