Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستارۀ این روزهای تاتنهام به فکر آینده مطمئن در پی‌اس‌جی

© Photo / Facebook/Tottenham HotspurΠανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ
Πανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تانگی اندومبله هافبک فرانسوی تاتنهام، با کلیان امباپه در مورد پیوستن به پی‌اس‌جی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تانگی اندومبله در سال 2019، پس از نمایش درخشان در لیون، به باشگاه تاتنهام پیوست اما در نخستین فصل حضورش در این تیم درخشش خوبی نداشت و زمزمه‌های جدایی او از جمع سفیدپوشان لندن شنیده شد.

اندومبله - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اندومبله هافبک مدنظر اینتر

اندومبله اما در تاتنهام ماند و حالا به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب ثابت خوزه مورینیو تبدیل شده و نقش کلیدی در بازی‌ها بازی می‌کند.

این بازیکن اما در مورد آینده‌اش در لندن مطمئن نیست و به نظر می‌رسد که برای جدایی از این تیم دست به کار شده و خواهان پیوستن به تیم دیگری‌ست.

این بازیکن با آن که در گفت‌و گو با تله فوت گفته است که از شرایط خودش راضی است، اما حضور پوچتینو در پی‌اس‌جی و رفاقت او با امباپه، احتمالاً جدایی او را بیشتر از قبل متصور می‌سازد.

او در مورد آینده‌اش گفت:" من با کیلیان در مورد احتمال حضور در پی‌اس‌جی صحبت کردم - دو یا سه سال پشت سر هم ما در مورد آن بحث کردیم. این اتفاق نیفتاد و امروز در تاتنهام همه چیز به خوبی پیش می رود، اما در آینده ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. من پسری از منطقه پاریس هستم و روزی پیراهن پاریس را به تن خواهم کرد".

این در حالی‌ست که تابستان گذشته باشگاه بارسلونا نیز برای جذب این هافبک فرانسوی تمایل نشان داد اما موفق نشد این بازیکن را جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала