Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز می‌درخشد و بارسلونا را غلط ثابت می‌کند

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گوستاوو پویت معتقد است که ترک بارسلونا به هموطنش لوئیز سوارز موثر بوده و این بازیکن توانسته به روزهای اوج‌اش باز گردد.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز تابستان گذشته و پس از برخورد نادرست مدیران بارسلونا، با دل ناشاد این باشگاه را ترک کرد و راهی اتلتیکومادرید شد.

لوئیز سوارز - Luis Suárez - اسپوتنیک افغانستان
سوارز در یک‌قدمی رکورد رونالدو رسید

ستاره اروگوئۀ که از دید مدیران بارسلونا تمام شده بود، در اتلتیکو مادرید بهترین شروع دوران ورزشی‌اش را داشته است و در 15 بازی موفق شده 12 گُل برای روخی بلانکو به ثمر برساند.

اتلتیکو به لطف‌ گُل‌های سوارز در حال حاضر صدرنشین لالیگا است و خود بازیکن نیز با یوسف النصیر به صورت مشترک صدرنشین جدول گُلزنان این لیگ است.

درخشش این بازیکن سبب شده تا همه به بارسا بابت واگذاری همچو مهاجم خوب به حریف مستقیم بخندند و گوستاوو پویت معتقد است که ترک بارسلونا به هموطنش موثر بوده و این بازیکن توانسته به روزهای اوج‌اش باز گردد.

گوستاوو در این مورد به خبرنگاران گفت:" گاهی اوقات نیز به تغییر کوچک دارید تا روحیه تان خوب باشد و به بهترین روزهای برگردید. این می‌تواند با تغییر مربی و یا تیم انجام شود که برای سوارز با جدایی از بارسلونا اتفاق افتاد. او در حال حاضر بهترین گُلزن لالیگا است و با جدایی کاستا حالا سوارز درک کرده که مسئولیت او زدن 20 تا 30 گُل در لیگ است و من مطمئن هستم که او از پس این مسئولیت بر می‌آید".

این در حالی‌ست که سوارز چند بازی را به دلیل ابتلأ به ویروس کرونا از دست داد و اتلتیکو نیز نسبت به حریفان یک بازی کمتر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала