Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو سرمربی سابق یوونتوس، نامزد اصلی هدایت رُم

© AFP 2023 / Filippo MonteforteAS Roma, 2017
AS Roma, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رُم در حال مذاکره با مائوریسیو ساری و ماسیمیلیانو آلگری، دو سرمربی سابق یوونتوس است تا هدایت این تیم را به یکی از آن‌ها بسپارد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران رم از عملکرد سرمربی فعلی تیم، پائولو فونسکا راضی نیستند و این در حالی است که این تیم پس از دو تیم شهر میلان، در رده سوم جدول سری‌آ و حتی بالاتر از تیم‌هایی مانند یوونتوس، آتالانتا و ناپولی قرار دارد.

الکسیس سانچس - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی اینتر و رم برای معاوضه الکسیس سانچز و ادین ژکو

مدیران این باشگاه تصمیم دارند تا این سرمربی پرتگالی را اخراج و از میان مائوریسیو ساری و ماسیمیلیانو آلگری، دو سرمربی سابق یوونتوس یکی را جانشین سرمربی فعلی سازند.

تیاگو پینتو، مدیر باشگاه رم اخیراً در یکی از هوتل‌های مشهور با آلگری ملاقاتی داشته اما به خبرنگاران گفته است که این ملاقات اتفاقی بوده و قصد ملاقات با افراد دیگری داشته است.

از سویی هم روزنامه ایتالیایی مساجرو، در گزارشی مدعی شده که مدیران باشگاه رُم با فالی رمضانی مدیر برنامه‌های مائوریسیو ساری نیز ملاقاتی داشته اند و در این ملاقات بسته پیشنهادی خود را به سرمربی سابق ناپولی، چلسی و یوونتوس ارائه داده اند.

با توجه به مذاکرات مدیران جالوروسی با این دو سرمربی، به نظر می‌رسد که گزینه‌های نهایی رُم آلگری و ساری اند و بزودی سرمربی جدید این باشگاه از میان همین دو مربی مشخص خواهد شد.

این در حالی‌ست که هر دو سرمربی در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را به عهده ندارند و به همین دلیل احتمال حضور آن‌ها روی نیمکت گرگ‌های متصور است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала