Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 1 - لیورپول 3؛ خروج شاگردان کلوپ از بحران با شکست مورینیو

© REUTERS / Clive BrunskillРоберто Фирмино во время игры "Ливерпуль" - "Тоттенхэм Хотспур"
Роберто Фирмино во время игры Ливерпуль - Тоттенхэм Хотспур - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول بعد از کسب نتایج ضعیف در چند بازی اخیر بالاخره موفق به کسب پیروزی آن هم مقابل تیم پر قدرت تاتنهام شد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با نتیجه یک بر سه در ورزشگاه خانگی خود مقابل لیورپول شکست بدی را متحمل شد تا مردان یورگن کلوپ با کسب سه امتیاز دیگر همچنان به تلاش خود برای رسیدن به صدر جدول و ادامه‌ی رقابت خود برای تکرار عنوان قهرمانی ادامه دهد.

در حال حاضر پپ گواردیولا با منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس است.

نیمه اول لیورپول فرصت‌های خوبی داشت که مانه هدر داد و تاتنهام هم توسط سون در دقیقه ۳ به گل رسید که این گل را VAR آفساید اعلام کرد. در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست سرانجام فیرمینو طلسم گل نزدن لیورپول را شکست. دقیقه ۴+۴۵ گل او به ثمر رسید.

دقیقه ۴۷ و در آغاز نیمه دوم هم ضربه تماشایی آرنولد فاصله را به عدد ۲ رساند. شوت تماشایی هویبیرگ در دقیقه ۴۹ که به قعر دروازه آلیسون رفت، تاتنهام را امیدوار کرد.

با این حال باز هم لیورپول عطش گلزنی داشت. صلاح دقیقه ۵۶ گلی زد که VAR آن را هند اعلام کرد. با این حال دقیقه ۶۵ مانه هم گلزنی کرد تا لیورپول به گل سوم برسد.

در این بازی که به نوعی جدال دو مربی نام آشنا یعنی ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ هم به حساب می‌آمد. لیورپول موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک به پیروزی برسد تا یورگن کلوپ مچ مورینیو را خوابانده باشد.

تاتنهام که به همراه مورینیو شروع خوبی در لیگ برتر داشت و حتی خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده بود، پس از گذشتن هفته‌ها دچار افت شده است و با شکست هایی که تجربه کرده دیگر از رسیدن به جایگاه صدر جدول و قهرمانی بسیار فاصله گرفته است و باید دید که عملکردش در ادامه چگونه خواهد بود و می‌تواند سهمیه بگیرد یا نه اما کلوپ با لیورپول همچنان شانس هایش را زنده نگه داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала