Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون 43ساله بی‌خیال فوتبال نمی‌شود + عکس

© REUTERS / Massimo PincaSoccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match
Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون با کوله‌باری از افتخارات همراه یوونتوس، پاری‌سن‌‌جرمن و تیم ملی ایتالیا، در 43 سالگی هم فوتبال بازی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز 28 جنوری 2021 جانلوئیجی بوفون سنگربان اسطوره‌ای یوونتوس تولد 43سالگی‌اش را جشن گرفت.

بوفون در مورد ادامه حضور در مسطیل سبز گفت:«همچنان از انگیزه بالایی برخوردار هستم. باید با قدرت ادامه دهم. من رکورد دار در این زمینه نیستم و هستند بازیکنانی که با بیشتر از این سن و سال هم بازی می کنند. من استثنا نیستم. می توان سنتی را که درباره سن و سال بازیکنان وجود دارد شکست».
این دروازه بان 43 ساله بانوی پیر در ادامه در پیوند به تمدید قراردادش با این باشگاه ایتالیایی گفت:«فعلا به این موضوع فکر نمی کنم. فردی مانند من که ۴۳ سال عمر دارد فقط باید به فردا فکر کند نه یک سال دیگر. می خواهم از 43 سالگی خود لذت ببرم و این همه چیزی است که می خواهم».

بوفون که 923 مرتبه با پیراهن پارما، یوونتوس و پاری‌سن‌‌جرمن بازی کرده، حالا حالاها خیال خداحافظی از فوتبال را ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала