Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال باید هالند را بخرد؛ نه امباپه!

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خورخه والدانو مدیر اجرایی سابق رئال مادرید می‌گوید که سران این تیم باید جذب ارلینگ هالند را در صدر اولویت‌های خود قرار دهند.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر اجرایی پیشین باشگاه رئال مادرید ترجیح می‌دهد این باشگاه سراغ به خدمت گرفتن مهاجم جوان بوروسیا دورتموند برود.

خورخه والدانو 65 ساله در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا گفت: "اگر جای مدیران باشگاه رئال مادرید بودم، پیش از امباپه سراغ جذب هالند می‌رفتم. ارلینگ در فضاهای کوچک و بزرگ می‌تواند حرکت کند و با نظم عالی گلزنی می‌کند. درک می‌کنم که امباپه یک ستاره است، اما من واقعاً تحت‌تأثیر بازی هالند قرار گرفته‌ام. او به روش‌های مختلف گلزنی می‌کند."

از کیلیان امباپه به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی باشگاه رئال مادرید یاد شده است. مهاجمی که قهرمانی با تیم ملی فرانسه را در جام جهانی 2018 تجربه کرد و از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین فوتبالیست‌ها نام برده شده که پتانسیل رسیدن به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را دارد.

​هالند که از زمان پیوستنش به دورتموند در زمستان گذشته، تاکنون در 37 بازی 37 گل برای زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده، مورد توجه چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و منچسترسیتی قرار دارد. قرارداد این مهاجم نارویایی با دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد.

امباپه 22 ساله که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌جرمن در پایان ماه جون 2022 به پایان خواهد رسید، مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و لیورپول قرار دارد. این در حالی است که پاری‌سن‌جرمن هم در تلاش برای تمدید قراردادش است. او تاکنون در 147 بازی آمار 126 گل‌زده را با پیراهن PSG از خود برجای گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала