Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن تولد نیمار بدون مراسم بزرگ

© AP Photo / Christophe Enaنیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی
نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیچ جشن بزرگی برای سالروز تولد نیمار ستاره پی اس جی در 5 فبروری برگزار نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ نیمار بیست‌ونهمین سالگرد تولد خود را در 5 فبروری جشن نخواهد گرفت. به گفته لو پاریسین، همه گیری کروتا ویروس به ستاره PSG اجازه نمی‌دهد یک مهمانی بزرگ ترتیب دهد، همانطور که از زمان ورودش به پایتخت در سال 2017 به آن عادت کرده است. شماره 10 برزیلی باید به "همین" قناعت کند. پذیرایی خصوصی در خانه‌اش.

 

نه فرش سرخ، نه قصر بزرگ برای نیمار.

برای اولین بار از زمان ورودش در سال 2017، ستاره PSG مجبور است برای جشن تولدش هوشیارانه بازی کند. به گفته لو پاریسین، بحران سلامتی مرتبط با کوید -19 به بازیکن برزیلی اجازه نمی‌دهد مهمانی بزرگی ترتیب دهد مثل معمول. ولی برای جشن 29 سالگی در 5 فبروری باید به یک مهمانی خصوصی در خانه‌اش بسنده کند. این احتمالاً مانع سرگرمی او با اقوام در ویلای او در بوگیوال (Yvelines) نخواهد شد. اما این رویداد به ناچار کمتر از حد معمول پر زرق و برق خواهد بود و PSG نباید شکایت کند.

تولد نیمار با همه افراط و تفریط آن هرگز تبلیغ بزرگی برای باشگاه پایتخت نبوده است. حتی بیشتر از آن که گاهی اوقات چندین روز طول می‌کشد، در زمانی که مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در آستانه ظهور است. سال گذشته مهاجم برزیل در 2 فبروری کلوپ شبانه Palais de Tokyo را که موزه هنرهای مدرن معروف در منطقه 16 بود را اجاره کرد. سه روز قبل از برپایی مهمانی دیگر به خانه‌اش. هیچ کس فیلم مست یوری برچیچ در سال 2018 را فراموش نکرده است. همچنین نیمار در سال 2019 پس از آسیب دیدگی شدید در پای راست، با عصا در دستش می رقصید. چه چیزی تصمیم گیرندگان پاریس را آزار می‌دهد.

 

مهمانی سال نو او در برزیل لغو شد

گفته می‌شود رئیس ناصر الخلیفی و مدیر ورزشی لئوناردو نیز تصمیم گرفته‌اند که در این مهمانی‌های دیوانه‌وار شرکت نکنند. فقط برای برداشتن قدمی به عقب و یادآوری اینکه نهاد PSG دیگر هیچ چیز و همه چیز را تحمل نمی‌کند. ماه گذشته نیمار بحث‌های شدیدی را در برزیل برانگیخت جایی که قصد داشت یک مهمانی جدید در شب سال نو برگزار کند. با مهمانان زیاد با اعتراض سرانجام این پروژه لغو شد و ستارا سابق بارسا که در 16 فبروری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به نیوکمپ می‌رود، از خودش در وقت غذا خوردن با خانواده را عاقلانه فیلمبرداری کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала