Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا: قهرمانی در حضور اتلتیکومادرید دشوار است

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در پیوند به شرایط اقتصادی باشگاه صحبت کرد و از وضعیت سخت قهرمانی در حضور اتلتیکومادرید سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و رایو وایکانو فردا شب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت. رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا در نشست خبری پیش از این بازی در خصوص اخبار و اوضاع پیرامون بارسلونا پیش از این بازی صجت کرد.

بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان
فهرست بازیکنان بارسا برای مصاف با وایکانو؛ پایان محرومیت تلخ مسی
سرمربی کاتالانی‌ها در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص وضعیت مالی باشگاه گفت:«باشگاه‌ها به دلیل ویروس کرونا از لحاظ مالی در تقلا هستند. بارسلونا نیز از توقف گردشگری لطمه دیده است. تمامی باشگاه‌ها در چنین شرایطی از لحاظ مالی اعداد و ارقام بدی از خود ثبت خواهند کرد و این موضوع تنها مختص بارسا نیست».
کومان در ادامه افزود:«بارسلونا یکی از بزرگترین تیم‌هایی است که از ویروس کرونا بیشترین ضربه را خورده است. این باشگاه میزان زیادی تماشاگر و توریست در مسابقات داشت و به همین خاطر چنین باشگاه‌هایی با مشکل بزرگ اقتصادی روبه‌رو هستند.من ندیده‌ام بازیکنان به خاطر مشکلات اقتصادی تحت تاثیر زیادی قرار گیرند ولی همه کمک می‌کنند با کاهش دستمزدها به اقتصاد باشگاه کمک کنند».
کومان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص دیدار فردا شب شاگردانش برابر رایووایکانو گفت:«فردا باید مقابل یک رقیب سرسخت قرار بگیریم. در استادیومی که کار را برای حریفان دشوار می کند و باید تمرکز داشته باشیم. قطعا می خواهیم فردا قبل از رسیدن به وقت اضافه پیروز شویم. برای اینکار باید به سختی تلاش کنیم. مهم ترین چیز این است که به مرحله بعد صعود کنیم».
هم رئال مادرید و هم اتلتیکومادرید از گردونه رقابت‌های جام حذفی اسپانیا حذف شده‌اند بنابراین بارسلونا از فرصت خوبی برای فتح اولین جام خود در سال 2021 برخوردار است. کومان در این باره گفت:«ما برای تمامی جام‌ها می‌جنگیم ولی بیایید کمی واقع‌بین باشیم. اتلتیکومادرید یک روند خوب را طی کرده و اکنون بیشتر از همه نیز استراحت می‌کند. نمی‌گویم که قهرمانی غیرممکن است ولی تلاش می‌کنیم این قهرمانی ممکن شود».

وضعیت بغرنج بارسلونا ادامه دارد و این باشگاه رئیس ندارد و هنوز مشخص نیست انتخابات در چه زمانی برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد تمام برنامه‌ ریزی‌ها انجام شده تا با یک بار تعویق انتخابات، این رای‌گیری در تاریخ 17 حوت برگزار شود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала