Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در نبود مسی، بارسا نقاط قوت بیشتری دارد

© REUTERS / Marcelo Del PozoEl capitán del FC Barcelona Leonel Messi
El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوگو گاتی اسطوره فوتبال آرجانتین متعقد است که بارسا در نبود مسی بازی بهتری به نمایش می‌گذارد زیر از دیگر نقاط قوت بهره می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، نقش لیونل مسی در بازی‌های بارسلونا به همه هویدا است و این بازیکن یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان کاتالان‌ها محسوب می‌شود.

رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
کومان: ما به غیر «لیونل مسی» هیچ بازیکنی را نداریم که پنالتی‌ها را گل کند

بارسا اما در فصل جاری در بازی‌هایی که مسی در ترکیب ثابت به هر دلیل نبوده است، درخشش خوبی داشته و توانسته با سربلندی از زمین بیرون شود.

به گونه مثال این تیم در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، برابر سوسیداد در 120 دقیقه خوب ایستادگی کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد.

یک شنبه شب نیز بارسا خوش درخشید و در نبود کاپیتان خود برابر الچه با نتیجه 0-2 به پیروزی دست یافت.

همین موضوع سبب شده تا اوگو گاتی اسطوره فوتبال آرجانتین بارسا را در نبود مسی تیم بهتر و با توانایی‌هایی بیشتر عنوان کند و بار دیگر به هموطن خودش بتازد.

گاتی به ال چیرنگیتو در این مورد گفت :"هر بار که مسی بازی نمی‌کند، بارسلونا برنده می‌شود زیرا می‌تواند از نقاط قوت بیشتر استفاده کند. فوتبال به پیروزی خلاصه می‌شود و اگر خوب بازی کنی که بهتر نیز می‌شود."

گاتی در حالی چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که با مسی رابطه خوبی ندارد و همواره تلاش می‌کند تا توانایی‌های این فوق ستاره را زیر سوال ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала