Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکل حکیمی در میلان حل شدنی‌ست یا او به مادرید بر می‌گردد؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش کوریره دلو اسپورت در پرداخت اولین بخش از انتقال اشرف حکیمی مشکلی وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کوریره دلو اسپورت گزارش داد که مشکلی در پرداخت اولین قسمت از انتقال وی وجود دارد. ماروتا در Sky صحبت کرد و این خبر را تکذیب نمود.

به نظر می‌رسید مشکلات مالی اینتر باعث شده ماندن اشرف حکیمی در میلان به خطر بیفتد. همانطور که چند روز پیش توسط AS گزارش شد باشگاه ایتالیایی نتوانست زمان پرداخت اولین قسمت از انتقال مدافع عقب را که مبلغ آن 10 میلیون یورو بود و در ماه دسامبر منقضی شد، پرداخت کند. هر دو باشگاه به توافق رسیدند یا به نظر می‌رسید. اما کوریره دلو اسپورت امروز گزارش داد که موقعیت ها با هم اختلاف دارند و رئال مادرید می‌تواند برای بازگرداندن بازیکن تلاش کند.

ساعاتی بعد، باشگاه سفیدپوش سریعاً خبرهایی را که در صفحه اول روزنامه ایتالیایی بود را تکذیب کرد. "در رابطه با اطلاعات منتشر شده توسط کوریره دلو اسپورت در مورد ادعای تنش بین باشگاه ما و اینترمیلان، رئال مادرید می‌خواهد اظهار کند که چنین اطلاعاتی کاملاً نادرست است.

همانطور که در این نشریه ذکر شده، رئال مادرید هرگز به خواسته ادعایی تضمینات اینترمیلان اقدام نکرده است. شرایط انتقال این بازیکن به اینتر در روابط قراردادی معمول و عادی بین باشگاه‌های فوتبال تنظیم شده است. و بیشتر در این مورد با اینترمیلان که رئال مادرید به عنوان یک باشگاه تاریخی و دوستانه همیشه روابط بسیار خوبی با او داشته و دارد."

اصولاً مهلت پرداخت این قسط اول با توافق مشترک تا 30 مارچ تمدید شده بود. دلیل این تاریخ این است که یک روز بعد، هیچ باشگاهی که می‌خواهد در مسابقات اروپا شرکت کند نمی‌تواند بدهی‌های پرداخت نشده‌ای به سایر باشگاه‌ها داشته باشد.

طبق گزارش کوریره، باشگاه رئال منتظر ارائه مجموعه‌ای از تضمین‌های پرداخت این مبلغ در مهلت جدید بودند. اینتر به نوبه خود این تضمین‌ها را ضروری نمی‌دانست، زیرا توافق نامه جدید با نامه‌ای بسته شده بود. همیشه طبق این اطلاعات، رئال مادرید معتقد بود که اصطلاح جدید دیگر معتبر نیست. به عبارت دیگر، او فکر کرد که اینتر توافق برای انتقال حکیمی را انجام نمی‌دهد و روی فرمول‌های بازیابی آن کار می‌کند.

اشرف حکیمی با وجود برخی مشکلات در ماه‌های اول حضور در میلان، در این فصل به عضو اصلی تیم آنتونیو کونته تبدیل شده است که در آن 6 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. او جناح راست نراتزوری را به دست گرفته و سهم او برای اینتر در رسیدن به مقام دوم در سری آ مهم بوده است.

 

ماروتا نیز آن را انکار می‌کند

ماروتا در اظهاراتی به Sky Sports  همچنین صریحاً در مورد این موضوع صحبت كرد و آن را بطور قاطع انكار كرد: "در هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی منتشر شده، برخی از آنها درست است و برخی دیگر نه كه شاید هدف آنها بی ثبات كردن محیطی باشد. اما این امکان پذیر نیست." اینتر میراث و ثروتی دارد که با ارزش‌های خود و سپس مالکیت و مدیران نشان داده می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند افتخار باشگاه ما را زیر سوال ببرد. به این ترتیب رئیس همچنین ادامه کار اشرف در تیم ایتالیایی را تأیید می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала