آیا براستی شمار بیماران کرونایی در افغانستان کم است؟ شناسایی ۳۶ بیمار کرونایی تازه

© Ministry of Public Health Afghanistan Official Facebook Page.آیا براستی شمار بیماران کرونایی در افغانستان کم است؟ شناسایی ۳۶ بیمار کرونایی تازه
آیا براستی شمار بیماران کرونایی در افغانستان کم است؟ شناسایی ۳۶ بیمار کرونایی تازه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یک شبانه ‌روز گذشته ۵ تن در پی دچار شدن به کرونا در افغانستان جان باخته و ۳۶ بیمار کرونایی تازه شناسایی شده اند. 
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان افزایش یافت - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان افزایش یافت

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه افغانستان با نشر داده های تازه درباره بیماران کرونایی نوشت: در یک شبانه ‌روز گذشته ۸۸۲ بیمار مشکوک به کرونا آزمایش شدند، که از این میان تنها ۳۶ تن آنان به بیماری ویروس کرونا دچار بودند. 

در گزارش وزارت صحت افغانستان آمده است، که در مدت یادشده ۳۱ بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند. براساس گزارش، روی‌دادهای جدید در ۱۱ ولایت کشور شناسایی شده‌اند.

بر بنیاد گزارش وزارت صحت، از آغاز گسترش ویروس کرونا تا امروز ۲۳۷ هزار و ۱۸۵ تن در سراسر کشور آزمایش کرونا داده‌اند. از این میان، ۵۴ هزار و ۵۹۵ تن در سراسر کشور به این ویروس دچار شده و ۲ ‌هزار و ۳۷۸ تن در پی دچار شدن به آن جان‌ باخته‌اند. همین‌گونه ۴۶ هزار و ۹۴۳ تن از آغاز گسترش کرونا تا امروز، پس از دچار شدن به آن بهبود یافته‌‌اند.

یادآوری می کنیم، که در جهان نیز تا امروز بیش از ۹۸ میلیون و ۷۸۷ هزار تن به ویروس کرونا دچار شده‌اند. از این میان، بیش از ۲ میلیون و ۱۱۷ هزار تن جان‌ باخته و بیش از ۷۰ میلیون و ۹۹۴ هزار تن دیگر درمان شده اند. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала