Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسر جدید گواردیولا؛ خانه‌نشینی دی‌بروینه تا 6 هفته

© REUTERS / Phil Noble Кевин Де Брейне во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Кевин Де Брейне во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین دی بروین به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ چهار تا شش هفته غایب خواهد بود که عدم حضور وی در بازی‌های لیورپول و تاتنهام می‌توند برای سیتی کمی سخت تمام شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در جریان بازی مقابل استون ویلا،برای چندین بازی کنار رفت که این هافبک منچسترسیتی قرار است ماه آینده در بازی با لیورپول، تاتنهام و آرسنال نتواند شرکت کند.

این در حالیست که سیتی با دو بازی عقب مانده از منچستر یونایتد اکنون در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی گفت کوین دی بروین به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

گواردیولا همچنین تأیید کرد که کایل واکر روز شنبه در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی در لیگ دو برابر چلتنهام به خاطر بروز مشکلی در بازی چهارشنبه، نمی تواند بازی کند.

سرمربی سیتی گفت: "کایل ضربه مهمی در لگن خود داشت اما فقط یک ضربه بود، بنابراین فردا در دسترس نیست اما کاش او برای بازی بعدی در دسترس باشد. کوین، دکتر مجبور شد امروز اسکن را بررسی کند و او بین چهار تا شش هفته بیرون خواهد بود."

اگر بهبودی دی بروین شش هفته کامل طول بکشد او حداقل 9 مسابقه برای سیتی را از دست خواهد داد از جمله بازی رفت دور شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم آلمانی بوروسیا مونشن گلادباخ.

سیتی در لیگ با 2 امتیاز عقب مانده از منچستر یونایتد با یک بازی در رده دوم لیگ قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала