Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانع بزرگ در راه انتقال مسی به پاریسن‌جرمن

© AFP 2023 / LLUIS GENELionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است دستمزد هنگفت لیونل مسی مانع انتقال این بازیکن به پاریسن‌جرمن در تابستان آینده شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه مسی در تابستان خواهان جدایی از بارسلونا شد و در نهایت با مقاومت مدیران باشگاه در نیوکمپ ماندنی شد، آینده این بازیکن به مسئله بسیار مهم و اساسی مبدل شده است.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان
کومان: پی‌اس‌جی به مسی علاقه دارد؟ من هم به نیمار و امباپه علاقه دارم

همه خواهان ماندن این بازیکن در بارسلونا اند اما تا حالا مذاکره برای تمدید قرارداد آغاز نشده و مسی نیز گفته است که در پایان فصل در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب این بازیکن به صورت آزاد در تابستان اند و باشگاه پاریسن‌جرمن به دلیل حضور نیمار و پوچتینو در این باشگاه، شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارد.

روز گذشته لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه نیز به جذب مسی چراغ سبز نشان داد و گفت که این باشگاه رویای جذب لئو را دارد.

گاتزتا دلو اسپورت اما در گزارشی مدعی شده که جذب این بازیکن برای باشگاه پاریسن‌جرمن و منچسترسیتی دشوار است زیرا دستمزد او بسیار هنگفت است و در شرایط فعلی بسیار دشوار.

لئو در حال حاضر 500 هزار پوند در هفته دستمزد دریافت می‌کند و یکی از بازیکنانی‌ست که بیشتر دستمزد را از طریق بازی کردن فوتبال به دست می‌آورد.

این در حالی‌ست که بارسا خواهان کاهش دستمزد ستاره‌های خودش است و مطمئناً در پیشنهاد جدید دستمزد کمتری برای کاپیتان خود ارائه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала